Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Книгарня Є

Третина українців за рік не прочитала жодної книжки, інша третина – одну-п’ять. Про це йдеться в дослідженні, проведеному Центром економічних і політичних досліджень імені Разумкова на замовлення Читомо.

Більшість із тих, хто не прочитав жодної книжки, пояснили це відсутністю бажання чи потреби, 11% завадила висока ціна, а 7% − відсутність хороших, цікавих, якісних і корисних книжок.

Соціологи звернули увагу, що найменше читають найбідніші верстви населення – кому вистачає лише на харчування або хто навіть змушений економити на їжі. Найбільше часу виділяють на читання мешканці великих міст, найменше – сіл.

Також жінки читають помітно частіше, ніж чоловіки (принаймні кілька разів на тиждень – відповідно 33% і 21%). Частіше за інших час для читання виділяють люди з вищою освітою, студенти, домогосподарки та пенсіонери.

Найпопулярніші жанри – сучасні детективи (40%) і класика (38%). Також третина опитаних впродовж року читали фантастику чи фентезі. Кожен 25-й чоловік читав любовні романи.

92% тих, хто читає електронні книжки, завантажує їх в інтернеті безкоштовно.

Книжки опинилися на п’ятому місці серез способів провести вільний час. Зате 58% українців щодня дивляться телевізор. Також у першій п’ятірці – читання ЗМІ, соцмереж і радіо.

Читайте також: 10 новинок Книжкового Арсеналу

Нагадаємо, влітку в Києві відкрилася нова книжкова крамниця «Палатка».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button