Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23568 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Депутати Київради ухвалили рішення, яке визначає облаштування перехоплювальних паркінгів біля кінцевих станцій метрополітену, повідомляє прес-служба міської ради.

Депутати сподіваються, що це зменшить навантаження на вулично-дорожню мережу, адже водії зможуть залишати автомобілі й продовжити рух до центру Києва громадським транспортом.

Місто зобов’язується створити сім паркінгів на в’їзді у столицю та чотири штрафмайданчики. Перехоплювальні майданчики буде закріплено за КП «Київпастранс».

Загалом, згідно з документом, у Києві має з’явитися близько 120 паркувальних майданчиків на більш ніж 9 000 машиномісць. За попередніми розрахунками, це дозволить міському бюджету отримувати 25 мільйонів гривень щорічно.

Нагадаємо, схема розміщення гаражів та автостоянок, яку розробляє Інститут Генерального плану Києва, передбачатиме поступове запровадження платного в’їзду до центрального ядра міста.

Нещодавно «Київтранспарксервіс» оголосив тендер на встановлення перехоплювальних велопаркінгів біля станцій метро «Теремки», «Виставковий центр», «Васильківська», «Либідська», «Почайна» та «Мінська».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button