Люксембург збирається зробити громадський транспорт безкоштовним
Новий ліво-центристський уряд також планує легалізувати каннабіс та запровадити два додаткові вихідні.
Новий ліво-центристський уряд також планує легалізувати каннабіс та запровадити два додаткові вихідні.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уряд Люксембургу обіцяє з літа 2019 року скасувати плату за проїзд у громадському транспорті, що включає трамвай, автобус і залізницю, повідомляє Independent.
Зараз разовий квиток коштує 2 євро на дві години. У такій маленькій країні, як Люксембург, одного квитка вистачає практично на будь-яку поїздку. За разову подорож у поїзді вагоном першого класу доведеться заплатити 3 євро. Безлімітний квиток на день – 4 євро, а річний безліміт – 150 євро (4800 грн). Для порівняння, у Києві 12 безлімітних місячних проїзних на чотири види транспорту коштують 15600 грн.
Але й такі помірні тарифи владі Люксембургу здаються зависокими, тому вже влітку квитки планують скасувати. Це заощадить витрати на збір та обробку оплати, а також заохотить відмовлятися від поїздок приватним транспортом. Зараз столиця потерпає від заторів, особливо на під’їздах до міста.
Деякі жителі ставлять до ідеї зі скепсисом. Вчитель Клод Моєн побоюється, що з часом це може відбитися на комфорті та якості перевезень. Він сумнівається, що це змусить автовласників пересісти на громадський транспорт. Також невідомо, чи залишиться поділ на класи у поїздах після скасування плати за проїзд.
Видатки на транспортну систему Люксембургу складають близько 1 млрд євро на рік.
Новий коаліційний ліво-центристський уряд Люксембургу також планує легалізувати каннабіс та запровадити два додаткові вихідні на рік.
Нагадаємо, з 2013 року безоплатний громадський транспорт запровадили у Таллінні. З липня 2018 року регіональній владі Естонії дозволили на свій розсуд скасовувати плату за проїзд у громадському транспорті, розраховуючи на державні субсидії.
Влада 11-мільйонного Парижу теж розмірковує над скасуванням плати за проїзд у муніципальному транспорті, оскільки непокоїться рівнем забруднення повітря та викидами від автомобілів.
Київська адміністрація у липні вдвічі підняла тарифи на проїзд у громадському транспорті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті