Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Delo.ua

В Києві розробили чат-бота BUS115, який допомогає дізнатись час очікування громадського транспорту на зупинці, пише The Village Україна.

Чат-бот працює в Facebook Messenger і Telegram.

Для того, щоб скористуватись чат-ботом потрібно написати назву вулиці чи місце зупинки, і бот запропонує варіанти напрямів руху. Далі потрібно обрати потрібний автобус, тролейбус чи маршрутку і можна дізнатись за скільки хвилин, згідно з розкладом, транспорт буде на місці.

Бот працює з офіційним розкладом міського транспорту. Також виростовує інформацію з GPS-трекерів, що встановлені на деяких транспортних засобах. Чат-бот розробив киянин Максим Белушкін.

Нагадаємо, що «Київпастранс» назвав найпопулярніші міські маршрути

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button