Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/ivan.lyakh.1

«Укрзалізниця» розглядає Kyiv Boryspil Express, який запустили 30 листопада як прибутковий проект. За рік компанія очікує провезти 2,5 млн пасажирів і отримати 200 млн грн доходів, повідомив Подробности-ТВ Олександр Красноштан, директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень далекого сполучення «Укразалізниці».

За його словами, з дня запуску експрес від залізничного вокзалу до аеропорта «Бориспіль» здійснив понад 600 рейсів. «Наближаємося до цифри 20 тисяч пасажирів», – повідомив Красноштан.

Kyiv Boryspil Express ламався тричі. Перший раз зупинився посеред поля наступного дня після запуску. «Укрзалізниці» довелося компенсувати 550 доларів пасажиру, який через це запізнився на літак до Австралії.

«Технічні несправності усунено, проведено повну ревізію, повну перевірку рухомого складу. Процент виконання рейсів за графіком – більше 99,6%», – запевнив Красноштан.

Наступного року «Укрзалізниця» планує реконструювати станцію «Видубичі» і зробити там зупинку експреса. Передбачається, що пасажири проходитимуть на станцію із метро закритим тунелем. Зараз експрес зупиняється лише на станції «Дарниця».

Сергій Дуць, адміністратор Facebook-спільноти «Транспорт Києва», звертає увагу, що згідно з озвученими цифрами, експрес перевозить у середньому 33 пасажири на один рейс, що складає 2660 гривень виручки — трохи менше 100 доларів (один квиток коштує 80 гривень).

Для порівняння, пасажиропотік приміської електрички з Броварів, за даними Дуця, складає 20 тисяч осіб на день.

Нагадаємо, проект фінансового плану «Укрзалізниці» передбачає підвищення тарифів на пасажирські перевезення у 2019 році на 24%.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button