Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Артем Бессарабов / facebook.com/ForumZal

Місцеві органи влади не підтримали ініціативу замінити збиткові приміські поїзди на автобуси, повідомив Delo.ua директор з економіки та фінансів «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев.

«Я знайшов приміський поїзд, який приніс виручки в 6 тисяч гривень протягом 2017 року. За рік потяг перевіз 342 пасажири. При цьому витрати на цей поїзд становлять 12,5 мільйона гривень», – розповів він.

В «Укрзалізниці» планували призупинити курсування приміських поїздів із пассажиронаповнюваністю менше 20%, а натомість запустити автобуси. Таких збиткових напрямів нарахували 20. У компанії вважають, що міська влада не підтримала пропозицію через майбутні вибори.

Загалом пасажирські перевезення приносять «Укрзалізниці» близько 10 млрд грн збитків. На покриття цих збитків спрямовують прибуток від вантажних перевезень.

Читайте також: Укрзалізниця назвала найприбутковіші та найзбитковіші поїзди

У 2018 році «Укрзалізниця» двічі підвищувала тарифи на залізничні квитки, загалом на 24%. У 2019 році планують таке саме двоетапне подорожчання.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button