Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Martin Aleksander // Arrak‎Baltic Finnic kansat

В естонській столиці планують до 2035 року замінити весь рухомий склад громадського транспорту на електробуси, повідомляє Baltic Course. За цей період у Таллінні планують відмовитися не лише від дизельних автобусів, але й від тролейбусів.

Для реалізації цих планів комунальне підприємство Tallinna Linnatranspordi має закупити близько 650-700 електробусів.

Досягнення цієї мети обійдеться недешево. Наразі вартість одного електробуса складає близько 500 тисяч євро, але китайські компанії пропонують дешевші машини – близько 150 тисяч євро. Керівництво Tallinna Linnatranspordi також сподівається, що з часом електротранспорт ставатиме все доступнішим, адже це вже давно не концепт, а продукт масового виробництва.

Також підприємство має розробити найефективнішу мережу зарядки електробусів, оскільки збільшення кількості електротранспорту може перевантажити електричні мережі міста.

З сучасними технологіями більшість електробусів можуть проїхати на одному заряді близько 150 кілометрів, в той час як за день автобус проїздить на маршруті в Таллінні близько 450 кілометрів. Зарядки планують облаштувати на кінцевих зупинках і в депо.

Під час тестового періоду на два обрані маршрути виведуть 10 електробусів.

Водночас у Таллінні не відмовляються від закупок дизельних автобусів, бо намагаються оновлювати транспортний парк. Придбані зараз автобуси слугуватимуть вісім-десять років, тобто відслужать свій термін до 2035 року.

Нагадаємо, громадський транспорт у Таллінні безкоштовний для жителів міста. З липня 2018 року регіональна влада отримала право скасовувати плату за транспорт в окремих повітах по всій Естонії на свій розсуд.

Нещодавно перший електробус почав курсувати у Києві – на маршруті 599 (від метро «Харківська» до вулиці Шептицького). Електробус китайського виробництва Skywell обійшовся компанії у 320 тисяч доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button