Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Концепція Leo Burnett i thjnk

Дизайнери з Leo Burnett і thjnk у новій рекламній кампанії для McDonald’s вирішили скористатися близькістю ресторанів мережі до станцій метро. Тож у Берліні, Мюнхені та Гамбурзі можна побачити рекламу, в якій елементи меню мережі асоціюються з елементами місцевого метрополітену.

Так, на постері Гамбурґа шість гілок Центральної станції метро зображені як упаковка картоплі фрі, на постері Берліна станція Ostkreuz зображена як гамбургер, а станція Karlsplatz у Мюнхені отримала вигляд мак чікен.

Переглянути постери в повному розмірі можна тут.

Читайте також: У січні-лютому 2019 року оголосять переможців креативного проекту від фонду ІЗОЛЯЦІЯ.

 

 

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button