Креативники створили дизайн для німецького McDonald’s за допомогою станцій метро
Проект підкреслює близькість ресторанів мережі до метрополітену.
Проект підкреслює близькість ресторанів мережі до метрополітену.
Концепція Leo Burnett i thjnk
Дизайнери з Leo Burnett і thjnk у новій рекламній кампанії для McDonald’s вирішили скористатися близькістю ресторанів мережі до станцій метро. Тож у Берліні, Мюнхені та Гамбурзі можна побачити рекламу, в якій елементи меню мережі асоціюються з елементами місцевого метрополітену.
Так, на постері Гамбурґа шість гілок Центральної станції метро зображені як упаковка картоплі фрі, на постері Берліна станція Ostkreuz зображена як гамбургер, а станція Karlsplatz у Мюнхені отримала вигляд мак чікен.
Переглянути постери в повному розмірі можна тут.
Читайте також: У січні-лютому 2019 року оголосять переможців креативного проекту від фонду ІЗОЛЯЦІЯ.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті