«Укрзалізниця» відновлює повернення квитків через інтернет
Протягом місяця залізничні квитки можна було повернути лише у касах.
Протягом місяця залізничні квитки можна було повернути лише у касах.
Фото: facebook.com/dpuzshk
З 16:00 15 січня «Укрзалізниця» відновлює функцію повернення квитків через інтернет – на сайті booking.uz.gov.uа та в мобільних додатках, повідомляє прес-служба компанії.
Пасажири були позбавлені можливості повертати квитки через інтернет протягом місяця, з 15 грудня 2018 року. В «Укрзалізниці» пояснюють, що до такого кроку вдалися з метою запобігання спекуляціям у піковий святковий період.
«Переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що у листопаді «Укрзалізниця» тимчасово припинила продавати квитки на дати після 9 грудня. 4 грудня продаж знов відкрили, і система збоїла через надмірну кількість охочих придбати квитки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті