«Укрзалізниця» відновлює повернення квитків через інтернет
Протягом місяця залізничні квитки можна було повернути лише у касах.
Протягом місяця залізничні квитки можна було повернути лише у касах.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/dpuzshk
З 16:00 15 січня «Укрзалізниця» відновлює функцію повернення квитків через інтернет – на сайті booking.uz.gov.uа та в мобільних додатках, повідомляє прес-служба компанії.
Пасажири були позбавлені можливості повертати квитки через інтернет протягом місяця, з 15 грудня 2018 року. В «Укрзалізниці» пояснюють, що до такого кроку вдалися з метою запобігання спекуляціям у піковий святковий період.
«Переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що у листопаді «Укрзалізниця» тимчасово припинила продавати квитки на дати після 9 грудня. 4 грудня продаж знов відкрили, і система збоїла через надмірну кількість охочих придбати квитки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті