Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/dpuzshk

З 16:00 15 січня «Укрзалізниця» відновлює функцію повернення квитків через інтернет – на сайті booking.uz.gov.uа та в мобільних додатках, повідомляє прес-служба компанії.

Пасажири були позбавлені можливості повертати квитки через інтернет протягом місяця, з 15 грудня 2018 року. В «Укрзалізниці» пояснюють, що до такого кроку вдалися з метою запобігання спекуляціям у піковий святковий період.

«Переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу», – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, що у листопаді «Укрзалізниця» тимчасово припинила продавати квитки на дати після 9 грудня. 4 грудня продаж знов відкрили, і система збоїла через надмірну кількість охочих придбати квитки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button