Ford планує випустити автівки, які «спілкуватимуться» на дорогах
Ідея вже викликала скепсис у окремих американських чиновників.
Ідея вже викликала скепсис у окремих американських чиновників.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 5 днів. За цей час ми опублікували 26767 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Концепт Ford Motor Company / Medium
Про намір випустити автомобілі, які будуть автоматично взаємодіяти з дорожніми знаками, світлофорами та пішоходами, представники Ford заявили під час щорічної виставки досягнень у сфері споживацьких технологій CES. Про це повідомляє CNN Business. За словами автовиробника, перші автівки надійдуть у продаж у 2022 році.
Технологія, як зазначає CNN Business, називається «стільниковим поєднанням машин з усім» (скорочено – C-V2X). Пояснюють, що вона використовує бездротові сигнали для обміну даними між машинами про дорогу, зокрема про розташування автомобіля або колір світлофора.
Концепт Ford Motor Company / Medium
«Перший у світі світлофор допомагав людям пересуватися переповненим лондонським перехрестям, яке було небезпечним через велику кількість кінних екіпажів, – пише в детальному дописі один з виконавчих директорів Ford. – Через 150 років у Ford переймаються схожим».
У компанії зазначають, що технологія і досі в розробці, і вона передбачатиме користування смартфоном для пішоходів. Ідею вже сприймають зі скепсисом через розміри витрат та нюанси контактування машини з містянами. Зокрема, заступниця директора Національної асоціації державних службовців міського транспорту Корін Кізнер вважає витрати на введення системи в дію завеликими для багатьох міст, а також критикує ідею залучати смартфон пішохода у процес безпроблемного контакту з чужими машинами.
«Відповідальність за опрацювання автомобільних сигналів має нести водій, незалежно від технології, якою керується його авто», – зазначила чиновниця. Втім, виконавчий директор Ford каже, що наразі цією темою можна лише спекулювати, повідомляє CNN Business.
Зазначають, що технологія прцюватиме завдяки мережам 5G-зв’язку, і у Ford це вважають рушієм для облаштування технології по всьому місту.
«Ми впевнені, що є виграшний для всіх консенсус, за якого можна було би компенсувати витрати міста на нову систему», – зазначив виконавчий директор Ford Дон Батлер.
Читайте також: Відтепер автомобіль Tesla Model 3 можна замовити на офіційному сайті в Україну
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті