Кияни розповіли, що їх найбільше засмучує у місті. На першому місці – проблеми із паркуванням
У соціологічному дослідженні взяли участь майже 2500 респондентів.
У соціологічному дослідженні взяли участь майже 2500 респондентів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни вважають найбільшою проблемою міста організацію паркування. Про це свідчить дослідження «Велике опитування киян», проведене депутатською групою Київради «Київська команда» (колишня фракція «Самопоміч»). В опитуванні, покликаному виявити рівень незадоволення киян життям у місті, взяли участь 2483 респондента.
Згідно з результатами, було складено рейтинг найбільше незадовільних аспектів життя у місті:
1. Паркування автомобілів. 85% мешканців оцінили організацію паркування як «погану» і «геть погану».
2. Дороги і тротуари – 62% респондентів оцінили їх як «геть погано» і «погано».
3. Надання комунальних послуг – 58% негативних відгуків.
4. Утримання будинків і дворів – 56% негативних відгуків.
5. Благоустрій і озеленення території – 49% негативних відгуків.
Можливості для занять спортом і організацію вивезення сміття кияни оцінюють як задовільні. Найменшу кількість негативних оцінок отримали доступність медичної допомоги та система громадського транспорту.
У дослідженні виокремлено проблеми певних районів міста. На паркування, нагадаємо, найбільше скаржаться мешканці всіх районів.
Жителі Голосіївського району нарікають на житлово-комунальні послуги, зате задоволені зеленими зонами, транспортним сполученням і можливостями для культурного відпочинку.
На Дарниці скаржаться на відсутність шкіл, садочків, зелених зон за надзвичайно активної забудови та збільшення кількості мешканців району.
Мешканці Деснянського району задоволені кількістю дитячих закладів і майданчиків, медичним сервісом, зеленими зонами. Проблему транспортного сполучення вони не вважають достатньо гострою.
Жителі Дніпровського району радіють зеленим насадженням, транспортному сполученню, школам, садочкам, дитячим і спортивним майданчикам.
Мешканці Оболоні найбільш незадоволені рівнем комунальних послуг і утриманням будинків, дворів, доріг та тротуарів. Зате позитивно відзначають велику кількість сучасних медичних закладів, а також транспорт, школи, садочки й зелені зони.
На Подолі головною проблемою (знов-таки, окрім паркування) називають рівень утримання будинків і надання комунальних послуг. Позитивно оцінюють доступність шкіл, садочків, майданчиків і зелених зон.
Мешканці Печерська негативно оцінюють утримання будинків, благоустрій, рівень комунальних послуг, якість доріг та пішохідних зон, вивезення сміття. Але рівень можливостей культурного відпочинку вищий у порівнянні з новішими районами.
Мешканці Святошинського району не задоволені житлово-комунальними послугами і утриманням будинків. Також це район, мешканці якого найбільше незадоволені можливостями культурного відпочинку.
У Солом’янському районі відзначають велику кількість скверів й парків, доступність медичного обслуговування. Водночас мешканці відчувають проблеми з утриманням будинків і нарікають на низьку якість доріг та тротуарів.
У Шевченківському районі задоволені активним культурним життям і громадським транспортом. Проте відзначають погану організацію вивезення сміття та недостатній благоустрій територій.
Дослідження проводилося в період з 1 до 20 листопада шляхом телефонного опитування та онлайн-анкетування користувачів мережі Facebook, що проживають в Києві або передмісті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті