Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23554 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

Британська компанія AFC Energy презентувала зарядну станцію для електромобілів, яка працює на водневих паливних елементах, повідомляє E-Move.

У компанії підрахували, що до 2030 року кількість електрокарів у Великій Британії збільшиться з 90 тисяч до 9 мільйонів, а до 2040 року – до 36 мільйонів.

Для такої кількості не вистачить наявних потужностей виробництва електроенергії. Для покриття потреби в електриці знадобиться побудувати вісім атомних електростанцій або 17 100 вітряних турбін.

Тож AFC Energy вирішили, що воднева зарядка CH²ARGE може бути альтернативою, принаймні тимчасовою.

Зарядна станція споживає водень і в результаті його реакції з киснем виробляє електрику та водяну пару у вигляді вихлопу. Пристрій допускає можливість швидкої зарядки.

Нову технологію випробували на полігоні програми Top Gear телерадіокомпанії ВВС. За допомогою водневою зарядки заряджали гібридний автомобіль BMW i8.

Видання, однак, зазначає, що водень дуже дорогий, а для його виробництва, як правило, використовуєть ту ж електрику. Саме через високу вартість водневі автомобілі поступаються в популярності електрокарам з батареями. Але якщо водень стане доступним, то продажі звичайних електромобілів зійдуть нанівець і необхідності в зарядних станцій не буде зовсім.

Нагадаємо, у вересні 2018 року в Німеччині запустили в перший тестовий рейс поїзд на водневих паливних елементах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button