Міст над Володимирським узвозом обійдеться дорожче, ніж заявлені 260 мільйонів гривень (проект)
Об'єкт розпочали будувати місяць тому і планують здати до Дня Києва.
Об'єкт розпочали будувати місяць тому і планують здати до Дня Києва.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пішохідно-велосипедний мостовий перехід між Володимирською гіркою та Аркою Дружби народів обійдеться дорожче, ніж заплановані 260 мільйони гривень. Про це повідомив на прес-брифінгу заступник голови КМДА Олександр Спасибко.
За його словами, у заявлену суму закладено виключно будівельно-монтажні роботи. Згодом додадуть кошти на укріплення схилу. Загалом буде забурено 400 укріплюючих паль.
Міст матиме чотири опори, роботи над одніє з яких вже завершено. Зараз працюють над наступними – біля Арки Дружби народів та Володимирського узвозу.
Також триває будівництво підпірних стінок з обох боків узвозу. Через будівельні роботи до травня буде перекрито рух однією з чотирьох смуг.
Оскільки об’єкт розташовано в охоронній зоні метрополітену, деякі роботи викопнують виключно в нічний час, коли не ходять потяги.
По всій трасі будівництва з листопада 2018 року тривають археологічні дослідження, запевнив заступник начальника архітектурно-археологічної експедиції Інституту археології НАН України В’ячеслав Баранов.
Наразі на Володимирській гірці дослідили шари, датовані Х-ХІХ століттям. Було знайдено фрагменти кераміки. Водночас Баранов зазначив, що підстав для зупинення будівництва немає, адже поки не виявили нічого значного з точки зору музеєфікації – тобто артефактів, які були б цікаві пересічному громадянину як музейні експонати. Значна частина ґрунту, за його словами, – це шар, змитий з гори.
Згідно з проектом, над Володимирським узвозом міст здійматиметься на 20 метрів. Найбільша висота – 32 метри в місці третьої опори, яка, втім, розташована в низині. Довжина мостового переходу складе 206 метрів.
Буде два оглядових майданчика, вони матимуть скляну підлогу з підсвічуванням. Передбачено асфальтоване покриття. Планують встановити освітлення уздовж поручнів, як на сходах на Пейзажній алеї. Можливо, встановлять кілька лав.
Спасибко наголосив, що проект не передбачає інших об’єктів, зокрема торговельних.
Завершити міст планують до Дня Києва 26 травня. Після чого киянам запропонують обрати для нього назву.
Спасибко зазначив, що ідея сполучення схилів, на яких розташовані Хрещатий парк і Володимирська гірка, виникла після встановлення пам’ятника Володимиру у 1853 році. У 1950-х роках почали з’являтися перші креслення проекту мосту.
Муніципалітет бачить головною функцією «переходу» підвищення туристичної привабливості міста. Спасибко нарікає, що торік Київ відвідали лише 2 мільйони туристів, у той час як Прагу – 15 мільйонів.
Передбачається, що міст над Володимирським узвозом стане частиною великого туристичного маршруту, який розпочинатиметься від Пейзажної алеї і закінчуватиметься біля Києво-Печерської Лаври. До маршруту входять відремонтовані нещодавно сходи на Пейзажній алеї.
Проект моста над Володимирським узвозом розробило ТОВ «Проектні системи ЛТД» під керівництвом архітектора Андрія Миргородського. Будівельні роботи почали в середині грудня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті