Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вулиця в Барселоні. Фото: Unsplash

Міністерство регіонального розвитку і будівництва пропонує запровадити класифікацію вулиць залежно від їхнього функціонального призначення: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху.

Відповідно, в ДБН можуть бути прописані вимоги та рекомендації щодо ширини різних функціональних зон, пішохідної, велосипедної тощо.

Вважають, що це мінімізує затори в містах, зменшить рівень автомобілізації за рахунок пріоритету громадського транспорту та організації багатофункціональних вулиць.

В Мінрегіонбуді зазначають, що такий підхід до організації пішохідної та транспортної інфраструктури працює в Європі.

«Наприклад, у Барселоні кожна вулиця має своє функціональне призначення. Це дозволяє правильно та ефективно організовувати роботу транспорту, створює безпечні та сприятливі умови для пішоходів», – зазначив заступник міністра Лев Парцхаладзе.

З вересня 2018 в Україні набули чинності нові ДБН щодо вулиць, які, зокрема, передбачають можливість звуження ширини смуг руху, обов’язкове встановлення захисних огороджень на зупинках, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах, велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

Нагадаємо, днями Київрада підтримала цільову програму з безпеки дорожнього руху до 2022 року, на яку буде витрачено 2,37 мільярда гривень.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button