Як українських чиновників мотивують впроваджувати мобільність у містах — дослідження
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Координатор Асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко, в минулому – активіст Велоруху Миколаєва Денис Моляка і полтавська чиновниця Тетяна Усик випустили публікацію «Стала мобільність: аналіз законодавства та практик України».
Публікація досліджує, зокрема, питання «Чому мобільність, а не транспорт?», «Що таке План сталої міської мобільності?», а також інструменти та приклади втілення розглянутої концепції в Україні.
«Чи можна змусити чиновників розробляти політику мобільності на принципах сталого розвитку згідно з українським законодавством та міжнародними домовленостями? – пише співавтор Вадим Денисенко, – Короткий висновок: змусити – поки ні, але замотивувати можна, оскільки сучасна українська нормативка дає широкі можливості до цього», – резюмує він.
Нагадаємо, восени адміністрація Києва затвердила розвиток сталої мобільності в Києві. Згідно з нею, до 2023 року в Києві мають відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті