Як українських чиновників мотивують впроваджувати мобільність у містах — дослідження
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Фото: Fancycrave \ unsplash
Координатор Асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко, в минулому – активіст Велоруху Миколаєва Денис Моляка і полтавська чиновниця Тетяна Усик випустили публікацію «Стала мобільність: аналіз законодавства та практик України».
Публікація досліджує, зокрема, питання «Чому мобільність, а не транспорт?», «Що таке План сталої міської мобільності?», а також інструменти та приклади втілення розглянутої концепції в Україні.
Фрагмент публікації
«Чи можна змусити чиновників розробляти політику мобільності на принципах сталого розвитку згідно з українським законодавством та міжнародними домовленостями? – пише співавтор Вадим Денисенко, – Короткий висновок: змусити – поки ні, але замотивувати можна, оскільки сучасна українська нормативка дає широкі можливості до цього», – резюмує він.
Нагадаємо, восени адміністрація Києва затвердила розвиток сталої мобільності в Києві. Згідно з нею, до 2023 року в Києві мають відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті