Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Fancycrave \ unsplash

Координатор Асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко, в минулому – активіст Велоруху Миколаєва Денис Моляка і полтавська чиновниця Тетяна Усик випустили публікацію «Стала мобільність: аналіз законодавства та практик України».

Публікація досліджує, зокрема, питання «Чому мобільність, а не транспорт?», «Що таке План сталої міської мобільності?», а також інструменти та приклади втілення розглянутої концепції в Україні.

Фрагмент публікації

«Чи можна змусити чиновників розробляти політику мобільності на принципах сталого розвитку згідно з українським законодавством та міжнародними домовленостями? – пише співавтор Вадим Денисенко, – Короткий висновок: змусити – поки ні, але замотивувати можна, оскільки сучасна українська нормативка дає широкі можливості до цього», – резюмує він.

Нагадаємо, восени адміністрація Києва затвердила розвиток сталої мобільності в Києві. Згідно з нею, до 2023 року в Києві мають відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button