Як українських чиновників мотивують впроваджувати мобільність у містах — дослідження
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Автори дійшли висновку, що чиновників можна мотивувати до цього.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Fancycrave \ unsplash
Координатор Асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко, в минулому – активіст Велоруху Миколаєва Денис Моляка і полтавська чиновниця Тетяна Усик випустили публікацію «Стала мобільність: аналіз законодавства та практик України».
Публікація досліджує, зокрема, питання «Чому мобільність, а не транспорт?», «Що таке План сталої міської мобільності?», а також інструменти та приклади втілення розглянутої концепції в Україні.
Фрагмент публікації
«Чи можна змусити чиновників розробляти політику мобільності на принципах сталого розвитку згідно з українським законодавством та міжнародними домовленостями? – пише співавтор Вадим Денисенко, – Короткий висновок: змусити – поки ні, але замотивувати можна, оскільки сучасна українська нормативка дає широкі можливості до цього», – резюмує він.
Нагадаємо, восени адміністрація Києва затвердила розвиток сталої мобільності в Києві. Згідно з нею, до 2023 року в Києві мають відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті