До Дня закоханих Uklon випустив дружню до ЛГБТ рекламу. Але тільки в Instagram
Постери, на яких зображено гомосексуальні пари, компанія опублікувала у соцмережі як рекламу акції до Дня всіх закоханих.
Постери, на яких зображено гомосексуальні пари, компанія опублікувала у соцмережі як рекламу акції до Дня всіх закоханих.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сервіс замовлення таксі Uklon опублікував у Instagram постери до Дня закоханих, на яких зображено як гетеросексуальні, так і гомосексуальні пари.
Постери рекламують акцію: в разі замовлення таксі 11-14 лютого клієнти мають шанс отримати святковий сет, в який входять брендований світшот, промокоди на поїздки та наліпки.
У Facebook, щоправда, компанія наважилася опублікувати лише постер із гетеросексуальною парою.
У 2017 році в київському метро з’явилася соціальна реклама, яка закликала пройти безкоштовний тест на ВІЛ. На постерах були зображені різні пари, зокрема два чоловіки або дві жінки. Керівництво Київського метрополітену рекомендувало агенції, що розмістила постери, «обачливіше підходити до підбору сюжетів», оскільки на думку деяких пасажирів, у матеріалах «присутня пропаганда нетрадиційної сексуальної орієнтації». Постери невдовзі демонтували та замінили іншими.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті