До Дня закоханих Uklon випустив дружню до ЛГБТ рекламу. Але тільки в Instagram
Постери, на яких зображено гомосексуальні пари, компанія опублікувала у соцмережі як рекламу акції до Дня всіх закоханих.
Постери, на яких зображено гомосексуальні пари, компанія опублікувала у соцмережі як рекламу акції до Дня всіх закоханих.
Сервіс замовлення таксі Uklon опублікував у Instagram постери до Дня закоханих, на яких зображено як гетеросексуальні, так і гомосексуальні пари.
Постери рекламують акцію: в разі замовлення таксі 11-14 лютого клієнти мають шанс отримати святковий сет, в який входять брендований світшот, промокоди на поїздки та наліпки.
У Facebook, щоправда, компанія наважилася опублікувати лише постер із гетеросексуальною парою.
У 2017 році в київському метро з’явилася соціальна реклама, яка закликала пройти безкоштовний тест на ВІЛ. На постерах були зображені різні пари, зокрема два чоловіки або дві жінки. Керівництво Київського метрополітену рекомендувало агенції, що розмістила постери, «обачливіше підходити до підбору сюжетів», оскільки на думку деяких пасажирів, у матеріалах «присутня пропаганда нетрадиційної сексуальної орієнтації». Постери невдовзі демонтували та замінили іншими.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті