«Київпастранс» пояснив затримки міської електрички сезонними хворобами
Також на багатьох вагонах повністю зношені колісні пари – раніше їх виготовляли в РФ та на Донбасі.
Також на багатьох вагонах повністю зношені колісні пари – раніше їх виготовляли в РФ та на Донбасі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У КП «Київпастранс» пояснили, чим зумовлені затримки поїздів міської електрички, зокрема значні збої у графіку руху 19-20 лютого, повідомляє ТСН.
Наразі бракує необхідної кількості локомативних бригад через різні обставини, зокрема через збільшення випадків сезонних хвороб, пояснюють у комнальному підприємстві.
Декілька електропоїздів курсують зі зменшеною кількістю вагонів – не більше чотирьох одиниць. Причина цього – повна зношеність колісних пар на відчеплених вагонах.
«До 2014 року більша частина колісних пар та їхні комплектуючі для України виготовлялися на підприємствах РФ та підприємствах, які нині перебувають на територіях ОРДЛО. На сьогодні українські виробники даної продукції не в змозі одночасно задовольнити всі потреби залізничних підприємств України», – пояснюють у «Київпастрансі».
Станом на 20 лютого щоденно працюють дев’ять електропоїздів, зазначили в підприємстві.
Нагадаємо, в ранкову годину пік 20 лютого КП «Київпастранс» скасувало сім рейсів міської електрички. Частина пасажирів не змогла вміститися в ті вагони, що прибували. Дехто чіплявся на електричку ззаду.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті