«Київпастранс» пояснив затримки міської електрички сезонними хворобами
Також на багатьох вагонах повністю зношені колісні пари – раніше їх виготовляли в РФ та на Донбасі.
Також на багатьох вагонах повністю зношені колісні пари – раніше їх виготовляли в РФ та на Донбасі.
Пасажири чіпляються ззовні через збої в графіку та малу кількість вагонів. Фото: tsn.ua
У КП «Київпастранс» пояснили, чим зумовлені затримки поїздів міської електрички, зокрема значні збої у графіку руху 19-20 лютого, повідомляє ТСН.
Наразі бракує необхідної кількості локомативних бригад через різні обставини, зокрема через збільшення випадків сезонних хвороб, пояснюють у комнальному підприємстві.
Декілька електропоїздів курсують зі зменшеною кількістю вагонів – не більше чотирьох одиниць. Причина цього – повна зношеність колісних пар на відчеплених вагонах.
«До 2014 року більша частина колісних пар та їхні комплектуючі для України виготовлялися на підприємствах РФ та підприємствах, які нині перебувають на територіях ОРДЛО. На сьогодні українські виробники даної продукції не в змозі одночасно задовольнити всі потреби залізничних підприємств України», – пояснюють у «Київпастрансі».
Станом на 20 лютого щоденно працюють дев’ять електропоїздів, зазначили в підприємстві.
Нагадаємо, в ранкову годину пік 20 лютого КП «Київпастранс» скасувало сім рейсів міської електрички. Частина пасажирів не змогла вміститися в ті вагони, що прибували. Дехто чіплявся на електричку ззаду.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті