Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23622 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Тестовий тунель Hyperloop у Тулузі. Фото: Hyperloop Transportation Technologies

Тестові рейси транспортної компаніії Hyperloop Transportation Technologies почнуться вже цього квітня в Тулузі, Франція. Будівництво рейок завершиться найближчими тижнями, повідомили в компанії журналістам CNBC. Загальна довжина тунелю становить 320 метрів.

«У Тулузі ми розробили та збудували справді комерційно вигідну систему», – повідомив виданню генеральний директор HTT Дірк Алборн. Він додав, що за готовності до тестувань компанія поділиться науково-технічними здобутками з європейським дослідним центром Aerospace Valley. Цей центр керівництво планує зробити «плацдармом» для взаємодії Hyperloop з іншими країнами, зазначив Алборн.

Тестовий тунель Hyperloop у Тулузі. Фото: Hyperloop Transportation Technologies

В Тулузі, за поясненнями керівництва HTT, випробовуватимуть такі ж комерційні проекти для ОАЕ і Китаю. Наразі компанія має лише технічно-економічні обґрунтування про прибутковість Hyperloop в інших країнах.

Тестовий тунель Hyperloop у Тулузі. Фото: Hyperloop Transportation Technologies

У січні генеральний директор компанії повідомляв журналістам CNBC, що Hyperloop завершить тестування своїх тунелів приблизно за три роки.

Нагадаємо, Володимир Омелян раніше зазначав, що у 2019 році в Україні побудують  таку ж тестову ділянку Hyperloop. А у Дніпрі ділянку для тесту вже обрали.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button