Киянам нагадали: скарги на неправильне паркування розглядають на папері й впродовж 30 днів
І для цього треба дотриматись ряду рекомендацій.
І для цього треба дотриматись ряду рекомендацій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни, які помітили на вулицях міста неправильно припарковані автомобілі, можуть надіслати скарги паперовим листом до Патрульної поліції. Про це повідомляє інспекція з паркування, посилаючись на статтю 40 КУ та ЗУ про звернення громадян.
Перед роздрукуванням просять зробити наступне:
«Зробіть кілька фотографій правопорушення так, щоб було чітко видно місцевість, дорожні знаки або розмітку. Вкажіть місто, адресу, дату правопорушення, номерні знаки автомобіля та Ваші контактні дані, додайте фотографії».
Скаргу можна подати лише в друкованому вигляді за адресою управління Патрульної поліції. На коментарі про ефективність такого методу інспекція не відповідає.
Нагадаємо, в серпні ми розповідали про Orange Card – додаток київських розробників, який дозволить відстежувати і штрафувати за неправильне паркування у Києві. Його все ще доопрацьовують.
Читайте також: В Осло заборонили паркування в центрі міста. Що змінилося?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті