Киянам нагадали: скарги на неправильне паркування розглядають на папері й впродовж 30 днів
І для цього треба дотриматись ряду рекомендацій.
І для цього треба дотриматись ряду рекомендацій.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Інспекція з паркування / facebook
Кияни, які помітили на вулицях міста неправильно припарковані автомобілі, можуть надіслати скарги паперовим листом до Патрульної поліції. Про це повідомляє інспекція з паркування, посилаючись на статтю 40 КУ та ЗУ про звернення громадян.
Перед роздрукуванням просять зробити наступне:
«Зробіть кілька фотографій правопорушення так, щоб було чітко видно місцевість, дорожні знаки або розмітку. Вкажіть місто, адресу, дату правопорушення, номерні знаки автомобіля та Ваші контактні дані, додайте фотографії».
Скаргу можна подати лише в друкованому вигляді за адресою управління Патрульної поліції. На коментарі про ефективність такого методу інспекція не відповідає.
Нагадаємо, в серпні ми розповідали про Orange Card – додаток київських розробників, який дозволить відстежувати і штрафувати за неправильне паркування у Києві. Його все ще доопрацьовують.
Читайте також: В Осло заборонили паркування в центрі міста. Що змінилося?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті