Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23497 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Муніципалітет Берліна ухвалив новий транспортний план, який передбачає фінансування громадського транспорту на безпрецедентні 28,1 мільярда євро до 2035 року, повідомляє CityLab. Тобто щороку витрачатиметься по два мільярди євро.

Видання зазначає, що таку суму можна порівняти хіба що з наймасшабнішими транспортними проектами європейських мегаполісів. Наприклад, Grand Paris Express, що передбачає будівництво додаткових 65 станцій паризького метро, коштує 24,5 мільярда євро. А бюджет нової 120-кілометрової гілки Crossrail у Лондоні, що має відкритися восени, складає 17,5 мільярда євро. При цьому населення Берліна принаймні вдвічі менше, ніж населення Лондона або Парижа.

Транспортний план Берліна передбачає передусім розширення трамвайної мережі, охоплення якою бракує у західній частині міста. Загальна довжина колій має зрости з 194 кілометрів до 267 кілометрів. Водночас скоротиться інтервал між рейсами завдяки збільшенню кількості рухомого складу майже на 40%.

Також значно розшириться мережа міських електричок S-Bahn, переважно на півночі міста. Планують використовувати старі залізничні колії замість будівництва нових.

Автобусну систему очікує повне перезавантаження. До 2030 року Берлін планує замінити весь рухомий склад на електробуси. Інтервал руху між ними не перевищуватиме 10 хвилин.

На маршрути з малим пасажиропотоком планують запустити муніципальні маршрутки – мікроавтобуси, які зупинятимуться на вимогу. Передбачається, що пасажири зможуть також викликати маршрутки з депо, за принципом таксі. Враховуючи декларовану Берліном відмову від дизельного і бензинового транспорту, можна очікувати, що мікроавтобуси також будуть електричними.

Крім цього, розглядаються проекти продовження ліній метро U-Bahn до аеропортів Теґель і BER (останній поки не введено в експлуатацію). Також місто розглядає можливість використання трамваїв для вантажних перевезень.

Дивіться відео: Берлінські комунальники знялись у кліпі для заохочення користування громадським транспортом

Посилення уваги до громадського транспорту в Берліні видання пояснює орієнтованою на екологічність політикою владної коаліції, яку очолює Зелена партія.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button