КМДА вдвічі підвищила вартість реклами в метро
Юристи зазначають, що навіть таке здорожчання орендної плати за рекламні площі не прирівняє ціни до ринкових.
Юристи зазначають, що навіть таке здорожчання орендної плати за рекламні площі не прирівняє ціни до ринкових.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київська міська державна адміністрація підвищила вартість розміщення реклами в метро та іншому громадському транспорті. Про це йдеться у розпорядженні КМДА.
З першого липня фірми-посередники, які орендують рекламні площі у муніципалітету, платитимуть за вдвічі вищими тарифами.
Як повідомляють юристи проекту «Тисни» Bihus.Info, тарифи на рекламу в транспорті не змінювалися з 2012 року і були суттєво нижчими за ринкові розцінки.
Торік юристи подали скаргу на занизькі тарифи до Департаменту економіки та інвестицій КМДА.
Наразі квадратний метр лайтбоксу на ескалаторі коштує 75 гривень на місяць. З липня вартість зросте до 153 гривень.
Вартість внутрішнього брендування вагону зараз складає 2500 гривень, а з липня буде 5100 гривень.
Однак юристи зазначають, що навіть таке здорожчання орендної плати за рекламні площі не прирівняє ціни до ринкових.
Раніше журналісти «Слідства.Інфо» з’ясували, що фірми-посередники залишали собі понад 80% прибутку за оренду рекламних площ у метро.
Більшість найприбутковіших рекламних площ монополізували компанії, чиї власники тісно пов’язані з народним депутатом від блоку Петра Порошенка. Зокрема, понад 2000 квадратних метрів скляних поверхонь вагонів орендувала компанія «Центр медіагруп». Її власники – Іван Березенко та Павло Матвієнко – батько і двоюрідний дядько нардепа від БПП Сергія Березенка, який раніше був депутатом Київради від блоку Леоніда Черновецького.
Нещодавно в КМДА анонсували усунення реклами в метрополітені в 2019 році. Прибрати рекламу збираються з вікон та дверей вагонів метро, із дверей вхідної групи, з мармурових фрагментів оздоблення станцій та зі станцій-пам’яток («Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Дніпро», «Золоті Ворота» та «Арсенальна»).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті