Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26305 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kievmetro.com.ua

Київська міська державна адміністрація підвищила вартість розміщення реклами в метро та іншому громадському транспорті. Про це йдеться у розпорядженні КМДА.

З першого липня фірми-посередники, які орендують рекламні площі у муніципалітету, платитимуть за вдвічі вищими тарифами.

Як повідомляють юристи проекту «Тисни» Bihus.Info, тарифи на рекламу в транспорті не змінювалися з 2012 року і були суттєво нижчими за ринкові розцінки.

Торік юристи подали скаргу на занизькі тарифи до Департаменту економіки та інвестицій КМДА.

Наразі квадратний метр лайтбоксу на ескалаторі коштує 75 гривень на місяць. З липня вартість зросте до 153 гривень.

Вартість внутрішнього брендування вагону зараз складає 2500 гривень, а з липня буде 5100 гривень.

Однак юристи зазначають, що навіть таке здорожчання орендної плати за рекламні площі не прирівняє ціни до ринкових.

Раніше журналісти «Слідства.Інфо» з’ясували, що фірми-посередники залишали собі понад 80% прибутку за оренду рекламних площ у метро.

Більшість найприбутковіших рекламних площ монополізували компанії, чиї власники тісно пов’язані з народним депутатом від блоку Петра Порошенка. Зокрема, понад 2000 квадратних метрів скляних поверхонь вагонів орендувала компанія «Центр медіагруп». Її власники – Іван Березенко та Павло Матвієнко – батько і двоюрідний дядько нардепа від БПП Сергія Березенка, який раніше був депутатом Київради від блоку Леоніда Черновецького.

Нещодавно в КМДА анонсували усунення реклами в метрополітені в 2019 році. Прибрати рекламу збираються з вікон та дверей вагонів метро, із дверей вхідної групи, з мармурових фрагментів оздоблення станцій та зі станцій-пам’яток («Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Дніпро», «Золоті Ворота» та «Арсенальна»).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button