Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kievmetro.com.ua

Київська міська державна адміністрація підвищила вартість розміщення реклами в метро та іншому громадському транспорті. Про це йдеться у розпорядженні КМДА.

З першого липня фірми-посередники, які орендують рекламні площі у муніципалітету, платитимуть за вдвічі вищими тарифами.

Як повідомляють юристи проекту «Тисни» Bihus.Info, тарифи на рекламу в транспорті не змінювалися з 2012 року і були суттєво нижчими за ринкові розцінки.

Торік юристи подали скаргу на занизькі тарифи до Департаменту економіки та інвестицій КМДА.

Наразі квадратний метр лайтбоксу на ескалаторі коштує 75 гривень на місяць. З липня вартість зросте до 153 гривень.

Вартість внутрішнього брендування вагону зараз складає 2500 гривень, а з липня буде 5100 гривень.

Однак юристи зазначають, що навіть таке здорожчання орендної плати за рекламні площі не прирівняє ціни до ринкових.

Раніше журналісти «Слідства.Інфо» з’ясували, що фірми-посередники залишали собі понад 80% прибутку за оренду рекламних площ у метро.

Більшість найприбутковіших рекламних площ монополізували компанії, чиї власники тісно пов’язані з народним депутатом від блоку Петра Порошенка. Зокрема, понад 2000 квадратних метрів скляних поверхонь вагонів орендувала компанія «Центр медіагруп». Її власники – Іван Березенко та Павло Матвієнко – батько і двоюрідний дядько нардепа від БПП Сергія Березенка, який раніше був депутатом Київради від блоку Леоніда Черновецького.

Нещодавно в КМДА анонсували усунення реклами в метрополітені в 2019 році. Прибрати рекламу збираються з вікон та дверей вагонів метро, із дверей вхідної групи, з мармурових фрагментів оздоблення станцій та зі станцій-пам’яток («Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Дніпро», «Золоті Ворота» та «Арсенальна»).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button