Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Автор малюнку: О. Грехов

Група компаній АТБ відкрила 1000-й супермаркет мережі в Україні, повідомляє Ukrainian Retail Association.

Ювілейний магазин з’явився у селі Крижанівка Одеської області. Після цього протягом тижня відкрилися ще два супермаркети АТБ, тож мережа вже налічує 1002 торговельні точки.

Цьогоріч компанія планує відкрити ще понад 100 нових магазинів, а ще 50 – реконструювати.

У 2017 році бренд Who is it? випустив колекцію одягу, присвячену екологічним проблемам, зокрема використанню пластикових пакетів. У ній фігурував хрестоматійний пакет АТБ – дизайнери відтворили його у вигляді текстильної сумки та принту на топі.

Фото з лукбуку Who is it? колекції осінь-зима 2017/2018

Торік АТБ оголосили про те, що випускатимуть одноразові пакети з біорозкладною добавкою d2w. Такі «біопакети» з часом стають крихкими і швидко розпадаються. Зазначимо, що розпадаються вони на мікропластик, який є не менш шкідливими, ніж великі шматки пластику.

Водночас в АТБ запевняли, що тестуватимуть і багаторазові сумки з тканини.

Нагадаємо, наприкінці 2018 року в гіпермаркетах «Метро Кеш енд Кері» з’явилися багаторазові торбинки для фруктів та овочів. Також у відділах вагової продукції заохочують клеїти стікери з вагою та ціною безпосередньо на продукти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button