В Києві запустився сервіс «Сапорт». Він дозволяє викликати сантехніка якнайшвидше
Перед виїздом майстер консультуватиме клієнта.
Перед виїздом майстер консультуватиме клієнта.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Тепер у столиці можна викликати сантехніка, який приїжджатиме швидше за спеціаліста з інших сервісів сантехнічних послуг, повідомили «Хмарочосу» розробники «Сапорт». Cпеціаліст сервісу також сам консультуватиме клієнта перед виїздом. Принцип роботи «Сапорта» схожий на Uber.
Клієнт залишає на сайті номер, за яким сантехнік має передзвонити з консультацією. Майстер отримує повідомлення про виклик через телеграм-бота і передзвонює впродовж трьох хвилин. Вартість послуг варіюється в рамках 200-600 гривень. У переліку – встановлення побутової техніки, ремонт, прочищення та зварювання комунікацій.
Розробники пояснили, що раніше викликати сантехніка можна було лише через сервіси, які не гарантували компетентності майстра або викликали непорозуміння через некомпетентність менеджера. «Сапорт», в свою чергу, передбачає прямий зв’язок клієнта зі спеціалістом перед виїздом. Щоб потрапити до бази майстрів, спеціалісти проходять кваліфікаційний відбір. Їх вчать спілкуванню з клієнтами.
Як розповів один із розробників Ростислав Головко, втілення проекту обійшлося у $250, а розробка триває понад півроку.
Читайте також нашу статтю про те, як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті