В Києві запустився сервіс «Сапорт». Він дозволяє викликати сантехніка якнайшвидше
Перед виїздом майстер консультуватиме клієнта.
Перед виїздом майстер консультуватиме клієнта.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Тепер у столиці можна викликати сантехніка, який приїжджатиме швидше за спеціаліста з інших сервісів сантехнічних послуг, повідомили «Хмарочосу» розробники «Сапорт». Cпеціаліст сервісу також сам консультуватиме клієнта перед виїздом. Принцип роботи «Сапорта» схожий на Uber.
Клієнт залишає на сайті номер, за яким сантехнік має передзвонити з консультацією. Майстер отримує повідомлення про виклик через телеграм-бота і передзвонює впродовж трьох хвилин. Вартість послуг варіюється в рамках 200-600 гривень. У переліку – встановлення побутової техніки, ремонт, прочищення та зварювання комунікацій.
Розробники пояснили, що раніше викликати сантехніка можна було лише через сервіси, які не гарантували компетентності майстра або викликали непорозуміння через некомпетентність менеджера. «Сапорт», в свою чергу, передбачає прямий зв’язок клієнта зі спеціалістом перед виїздом. Щоб потрапити до бази майстрів, спеціалісти проходять кваліфікаційний відбір. Їх вчать спілкуванню з клієнтами.
Як розповів один із розробників Ростислав Головко, втілення проекту обійшлося у $250, а розробка триває понад півроку.
Читайте також нашу статтю про те, як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті