Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Тепер у столиці можна викликати сантехніка, який приїжджатиме швидше за спеціаліста з інших сервісів сантехнічних послуг, повідомили «Хмарочосу» розробники «Сапорт». Cпеціаліст сервісу також сам консультуватиме клієнта перед виїздом. Принцип роботи «Сапорта» схожий на Uber.

Клієнт залишає на сайті номер, за яким сантехнік має передзвонити з консультацією. Майстер отримує повідомлення про виклик через телеграм-бота і передзвонює впродовж трьох хвилин. Вартість послуг варіюється в рамках 200-600 гривень. У переліку – встановлення побутової техніки, ремонт, прочищення та зварювання комунікацій.

Розробники пояснили, що раніше викликати сантехніка можна було лише через сервіси, які не гарантували компетентності майстра або викликали непорозуміння через некомпетентність менеджера. «Сапорт», в свою чергу, передбачає прямий зв’язок клієнта зі спеціалістом перед виїздом. Щоб потрапити до бази майстрів, спеціалісти проходять кваліфікаційний відбір. Їх вчать спілкуванню з клієнтами.

Як розповів один із розробників Ростислав Головко, втілення проекту обійшлося у $250, а розробка триває понад півроку.

Читайте також нашу статтю про те, як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button