В київському «Метрограді» відкрився кіберспортивний бар — з трансляціями та коктейлями
Розробку закладу на себе взяла компанія Food vs Marketing.
Розробку закладу на себе взяла компанія Food vs Marketing.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З п’ятниці, 15 березня, в ТЦ «Метроград» у тестовому режимі працює кіберспортивний бар NaVi Bar. Його заснували українські кіберспортсмени з організації Natus Vincere. Повідомляють, що до кінця березня заклад працюватиме в тестовому режимі, тому графік роботи з 12:00 до 23:00 може бути ненормованим.
В NaVi Bar можна буде переглядати фінальні та сезонні кіберспортивні ігри, а також куштувати страви та коктейлі за мотивами меню світових кіберспортивних барів.
«Впродовж останніх десятиліть кіберспорт еволюціонував з незрозумілої більшості субкультури в величезну індустрію, де фанати збираються десятками тисяч та спеціально оснащених аренах та вболівають за своїх кумирів так само, як це відбувається на футбольних та інших спортивних матчах», – пояснили засновники.
Зазначають, що Natus Vincere розробляли загальне бачення бару, а Food vs Marketing займалися його будівництвом, постановкою меню та організацією процесів.
Нагадаємо, Food vs Marketing відкрили MY! Burgers & Fries у ТРЦ Gulliver, а також заклад з в’єтнамськими сендвічами Bánh mì.
Читайте також: Восьмого березня на Подолі відкрився хіп-хоп-бар із грецькими стравами
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті