В київському «Метрограді» відкрився кіберспортивний бар — з трансляціями та коктейлями
Розробку закладу на себе взяла компанія Food vs Marketing.
Розробку закладу на себе взяла компанія Food vs Marketing.
Фото: NaVi Bar / facebook
З п’ятниці, 15 березня, в ТЦ «Метроград» у тестовому режимі працює кіберспортивний бар NaVi Bar. Його заснували українські кіберспортсмени з організації Natus Vincere. Повідомляють, що до кінця березня заклад працюватиме в тестовому режимі, тому графік роботи з 12:00 до 23:00 може бути ненормованим.
В NaVi Bar можна буде переглядати фінальні та сезонні кіберспортивні ігри, а також куштувати страви та коктейлі за мотивами меню світових кіберспортивних барів.
«Впродовж останніх десятиліть кіберспорт еволюціонував з незрозумілої більшості субкультури в величезну індустрію, де фанати збираються десятками тисяч та спеціально оснащених аренах та вболівають за своїх кумирів так само, як це відбувається на футбольних та інших спортивних матчах», – пояснили засновники.
Зазначають, що Natus Vincere розробляли загальне бачення бару, а Food vs Marketing займалися його будівництвом, постановкою меню та організацією процесів.
Нагадаємо, Food vs Marketing відкрили MY! Burgers & Fries у ТРЦ Gulliver, а також заклад з в’єтнамськими сендвічами Bánh mì.
Читайте також: Восьмого березня на Подолі відкрився хіп-хоп-бар із грецькими стравами
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті