Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

До 2025 року середня поїздка триватиме понад дві години – щодня киянин витрачатиме в середньому близько чотирьох годин на дорогу. Такий прогноз озвучив в інтерв’ю LIGA.net директор компанії А+С Україна, розробник транспортної моделі Києва Дмитро Беспалов.

Прогноз засновано на опитуваннях мобільності в 2015-2017 роках. Водночас у Києві відсутнє системне вимірювання заторів.

Серед причин заторів у Києві експерт назвав дві – містобудівну стратегію та швидкий ріст автомобілізації.

Так, понад 80% робочих місць розташовано на правому березі, в той час як велика частина киян живе на лівому. Наразі інтенсивність руху через Дніпро у півтора раз перевищує пропускну здатність мостів.

Читайте також: Чи потрібна заборона будівництва на лівому березі?

Місто планувало вирішити цю проблему будівництвом бізнес-центрів на лівому березі, але за фактом Київ забудовується точково, і робочі місця продовжують утворюватися на правому, а житло будують на лівому.

Автомобілізації ж сприяють як уявлення киян про автомобіль як статусну річ, так і незадовільний стан громадського транспорту.

Читайте також: Як зупинити транспортний колапс у Києві?

План розвитку громадського транспорту від Всесвітнього банку передбачає три сценарія: короткотерміновий, середньотерміновий та довготерміновий. Найбільш реалістичний, на думку Беспалова, – короткотерміновий. Він передбачає закриття всіх приватних маршрутів, які дублюють комунальний транспорт; виділення смуг для громадського транспорту та надання пріоритету на світлофорах; закупівлі рухомого складу, що готовий фінансувати Всесвітній банк для розширення мережі та зменшення інтервалів між рейсами.

Пункт щодо виділених смуг викликав сміх у чиновників під час презентації програми, зазначив експерт. Містобудівні норми забороняють робити виділені смуги на вулицях із менш ніж трьома смугами руху в один бік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button