Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

До 2025 року середня поїздка триватиме понад дві години – щодня киянин витрачатиме в середньому близько чотирьох годин на дорогу. Такий прогноз озвучив в інтерв’ю LIGA.net директор компанії А+С Україна, розробник транспортної моделі Києва Дмитро Беспалов.

Прогноз засновано на опитуваннях мобільності в 2015-2017 роках. Водночас у Києві відсутнє системне вимірювання заторів.

Серед причин заторів у Києві експерт назвав дві – містобудівну стратегію та швидкий ріст автомобілізації.

Так, понад 80% робочих місць розташовано на правому березі, в той час як велика частина киян живе на лівому. Наразі інтенсивність руху через Дніпро у півтора раз перевищує пропускну здатність мостів.

Читайте також: Чи потрібна заборона будівництва на лівому березі?

Місто планувало вирішити цю проблему будівництвом бізнес-центрів на лівому березі, але за фактом Київ забудовується точково, і робочі місця продовжують утворюватися на правому, а житло будують на лівому.

Автомобілізації ж сприяють як уявлення киян про автомобіль як статусну річ, так і незадовільний стан громадського транспорту.

Читайте також: Як зупинити транспортний колапс у Києві?

План розвитку громадського транспорту від Всесвітнього банку передбачає три сценарія: короткотерміновий, середньотерміновий та довготерміновий. Найбільш реалістичний, на думку Беспалова, – короткотерміновий. Він передбачає закриття всіх приватних маршрутів, які дублюють комунальний транспорт; виділення смуг для громадського транспорту та надання пріоритету на світлофорах; закупівлі рухомого складу, що готовий фінансувати Всесвітній банк для розширення мережі та зменшення інтервалів між рейсами.

Пункт щодо виділених смуг викликав сміх у чиновників під час презентації програми, зазначив експерт. Містобудівні норми забороняють робити виділені смуги на вулицях із менш ніж трьома смугами руху в один бік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button