Транспортний експерт прогнозує: у 2025-му киянин витрачатиме на дорогу чотири години щодня
У Києві дві головні причини заторів – містобудівна стратегія та швидкий ріст автомобілізації.
У Києві дві головні причини заторів – містобудівна стратегія та швидкий ріст автомобілізації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
До 2025 року середня поїздка триватиме понад дві години – щодня киянин витрачатиме в середньому близько чотирьох годин на дорогу. Такий прогноз озвучив в інтерв’ю LIGA.net директор компанії А+С Україна, розробник транспортної моделі Києва Дмитро Беспалов.
Прогноз засновано на опитуваннях мобільності в 2015-2017 роках. Водночас у Києві відсутнє системне вимірювання заторів.
Серед причин заторів у Києві експерт назвав дві – містобудівну стратегію та швидкий ріст автомобілізації.
Так, понад 80% робочих місць розташовано на правому березі, в той час як велика частина киян живе на лівому. Наразі інтенсивність руху через Дніпро у півтора раз перевищує пропускну здатність мостів.
Читайте також: Чи потрібна заборона будівництва на лівому березі?
Місто планувало вирішити цю проблему будівництвом бізнес-центрів на лівому березі, але за фактом Київ забудовується точково, і робочі місця продовжують утворюватися на правому, а житло будують на лівому.
Автомобілізації ж сприяють як уявлення киян про автомобіль як статусну річ, так і незадовільний стан громадського транспорту.
Читайте також: Як зупинити транспортний колапс у Києві?
План розвитку громадського транспорту від Всесвітнього банку передбачає три сценарія: короткотерміновий, середньотерміновий та довготерміновий. Найбільш реалістичний, на думку Беспалова, – короткотерміновий. Він передбачає закриття всіх приватних маршрутів, які дублюють комунальний транспорт; виділення смуг для громадського транспорту та надання пріоритету на світлофорах; закупівлі рухомого складу, що готовий фінансувати Всесвітній банк для розширення мережі та зменшення інтервалів між рейсами.
Пункт щодо виділених смуг викликав сміх у чиновників під час презентації програми, зазначив експерт. Містобудівні норми забороняють робити виділені смуги на вулицях із менш ніж трьома смугами руху в один бік.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті