Мінрегіон збирається затвердити будівельні норми для інклюзивних трамвайних зупинок
Старі зупинки в міністерстві визнали незручними та небезпечними.
Старі зупинки в міністерстві визнали незручними та небезпечними.
Фото: «Хмарочос»
За оновленими ДБН щодо вулиць і доріг населених пунктів, посадкові платформи на трамвайних зупинках почнуть проектувати на рівні підлоги трамвая. Про це повідомляє Мінрегіон.
Міністр регіонального розвитку Лев Парцхаладзе зазначив, що зараз через велику різницю в висоті до підлоги трамваю, зупинки незручні та небезпечні.
«Потрапити або зійти з неї можна за допомогою пологих спусків чи пандусів, які влаштовуються по обидва боки платформи», – зазначив Парцхаладзе. У Мінрегіон додають, що підвищена посадкова платформа змушує автомобілістів сповільнюватись і зупинятися перед платформою.
За таким принципом проектують посадкові платформи, зокрема, у Відні. Згідно з нормою, яку збирається затвердити, посадкова платформа стане на один рівень з підлогою трамваю завдяки підйому на 15 сантиметрів. Сходити та спускатися з такої платформи зручно завдяки спускам або пандосам, пояснюють у Мінрегіон. Проект змін розробляє ДП «ДерждорНДІ».
Зміни внесуть до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», яка набрала чинності з вересня 2018 року. Норма передбачає, зокрема, звуження ширини дорожніх смуг, захисні огородження на зупинках, облаштування велодоріжок та велосмуг.
Нагадаємо, нещодавно Мінрегіон унормував проектування світлодіодного освітлення.
Читайте також статтю, де «Хмарочос» ставить 11 питань водію тролейбуса
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті