Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Chrisilya Viona Tan // facebook.com/chrisilya.tan

У Джакарті 24 березня офіційно відкрили першу в Індонезії лінію метрополітену, яка складається з 13 станцій – шести підземних і семи надземних, повідомляє AlJazeera.

Гостра потреба в метро з’явилася через значні затори, які вважаються одними з найгірших у світі. П’ятикілометрова поїздка часто займає понад дві години.

Фото: Budi Iskandar

У Джакарті проживає близько 10 мільйонів людей, а в усій метрополії – понад 28 мільйонів. В останнє десятиліття кількість автомобілів у місті значно зросла.

Фото: @darisarch // facebook.com/IndonesiaInfrastruktur

Будівництво метрополітену розпочалося у жовтні 2013 року і тривало п’ять із половиною років. Японські компанії надали кредит на суму приблизно 1,1 мільярда доларів. Перша лінія завдовжки 16 кілометрів простягається з бізнес-центру Джакарти на південь.

Фото: Akis Widyastanto // facebook.com/akiswid 

З фотографій і відео, що публікують у Facebook мешканці Джакарти, видно, що в метро є туалети з кількома кабінками й умивальниками.

Принаймні до кінця березня проїзд у метро буде безкоштовним. Із тарифом міська влада ще не визначилася, але він, попередньо, складатиме суму, еквівалентну 16-24 гривням, повідомляє The Jakarta Post.

Фото: @darisarch // facebook.com/IndonesiaInfrastruktur

Перехоплювальні паркінги будуть доступні лише біля двох станцій метро. Один із паркінгів ще навіть не почали будувати. Другий, будівництво якого триває активніше, вміщатиме не більше 150 автомобілів та 500 мотоциклів, що недостатньо для такого густонаселеного мегаполісу, зазначає видання.

Фото: Chrisilya Viona Tan // facebook.com/chrisilya.tan

До 2024 року планують збудувати вісім кілометрів другої лінії, що простягатиметься на північ. Згідно з планами, довжина обох ліній метрополітену згодом складатиме 108 кілометрів.

Нагадаємо, останню станцію київського метрополітену («Теремки») було відкрито у 2013 році. Цьогоріч почалося будівництво двох станцій метро на житловий масив Виноградар.  Станції «Мостицька» і «Проспект Правди» планують відкрити у 2021 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button