Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укравтодор

26 березня Офіс ефективного регулювання BRDO презентував портал для моніторингу коштів, які йдуть на будівництво і ремонт доріг в Україні.

На сайті можна перевірити, скільки коштів виділяється різним областям на ремонт доріг і як їх витрачають, які оголошують тендери, чи існує конкуренція серед підрядників тощо.

«Безкоштовні дороги в Україні – це давній міф, вони є платними. Наприклад, проїхавши з Києва до Одеси ви сплачуєте близько 200 гривень до Дорожнього фонду, кошти з якого мають витрачатися на ремонт та утримання цих доріг», – повідомляє BRDO.

Зокрема, з кожного літру бензину водій сплачує 21 євроцент акцизного збору. Із них 16 євроцентів йдуть у Дорожній фонд, а з цієї суми 35% витрачають на місцеві дороги, 60% – на траси міжнародного значення, а 5% – на безпеку руху.

На порталі є калькулятор, який дозволяє автомобілісту порахувати, скільки акцизного збору він сплатив, заправляючи машину.

За даними BRDO, у 2018 році на дороги в Україні було витрачено понад 35 мільярдів гривень. При цьому 95% доріг лишається в незадовільному стані, а 40% потребує повного відновлення.

На початку 2018 року Міністерство інфраструктури здійснило децентралізацію місцевих доріг і створило Державний дорожній фонд. 120 тисяч кілометрів автошляхів перейшли у відання обласних органів влади, а на балансі «Укравтодору» залишилося 50 тисяч кілометрів доріг державного значення.

Влітку міністр Володимир Омелян оприлюднив інфографіку про використання коштів на ремонт доріг місцевою владою. Зокрема, виявилаося, що у Черкаській області за півроку використали 0% наданих коштів.

Нагадаємо, Нацполіція звинувачує заступника гендиректора «Київавтодору» та його двох підлеглих за привласнення понад вісім мільйонів гривень на ремонті доріг у Києві в 2017 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button