Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укравтодор

26 березня Офіс ефективного регулювання BRDO презентував портал для моніторингу коштів, які йдуть на будівництво і ремонт доріг в Україні.

На сайті можна перевірити, скільки коштів виділяється різним областям на ремонт доріг і як їх витрачають, які оголошують тендери, чи існує конкуренція серед підрядників тощо.

«Безкоштовні дороги в Україні – це давній міф, вони є платними. Наприклад, проїхавши з Києва до Одеси ви сплачуєте близько 200 гривень до Дорожнього фонду, кошти з якого мають витрачатися на ремонт та утримання цих доріг», – повідомляє BRDO.

Зокрема, з кожного літру бензину водій сплачує 21 євроцент акцизного збору. Із них 16 євроцентів йдуть у Дорожній фонд, а з цієї суми 35% витрачають на місцеві дороги, 60% – на траси міжнародного значення, а 5% – на безпеку руху.

На порталі є калькулятор, який дозволяє автомобілісту порахувати, скільки акцизного збору він сплатив, заправляючи машину.

За даними BRDO, у 2018 році на дороги в Україні було витрачено понад 35 мільярдів гривень. При цьому 95% доріг лишається в незадовільному стані, а 40% потребує повного відновлення.

На початку 2018 року Міністерство інфраструктури здійснило децентралізацію місцевих доріг і створило Державний дорожній фонд. 120 тисяч кілометрів автошляхів перейшли у відання обласних органів влади, а на балансі «Укравтодору» залишилося 50 тисяч кілометрів доріг державного значення.

Влітку міністр Володимир Омелян оприлюднив інфографіку про використання коштів на ремонт доріг місцевою владою. Зокрема, виявилаося, що у Черкаській області за півроку використали 0% наданих коштів.

Нагадаємо, Нацполіція звинувачує заступника гендиректора «Київавтодору» та його двох підлеглих за привласнення понад вісім мільйонів гривень на ремонті доріг у Києві в 2017 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button