Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київська Окружна дорога. Фото: Wikipedia

КМДА розпочала прийняття у користування частин Окружної дороги, які наразі перебувають у власності адміністрації Київської області. 29 березня було підписано відповідне розпорядження, повідомляє прес-служба мерії.

«Для водіїв це важливий момент, адже при кількох, як зараз, власниках, маємо не зовсім якісну дорогу і чимало на неї скарг. Також, і це дуже важливо, такий крок дозволить нам проектувати та реконструювати вказані ділянки, щоб у результаті отримати повноцінну і якісну Кільцеву дорогу», – повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Київська Окружна дорога складається з ділянок, частина з яких перебуває на балансі міста, а частина – на балансі у області.

Торік КМДА ініціювала рішення Кабміну щодо передачі на баланс міста всіх ділянок, аби Окружна була цілісним комплексом.

Днями в ефірі телеканалу «Київ» Давтян заявив, що відремонтовані ділянки Окружної, що належать місту, «виглядають вже як автобан», а ті, що на балансі області, – розбиті. Після зими частини Окружної справді зяють проваллями, через що утворюються значні затори.

Зокрема, Київська ОДА безоплатно передає КМДА такі ділянки дороги:

  • протяжністю 7,3 км від Гостомельського шосе до проспекту Маршала Рокоссовського;
  • 4,1 км вулиці Академіка Заболотного від Музею національної архітектури й побуту Пирогово до Дніпропетровського шосе (залізничний шляхопровід);
  • 2,6 км від вулиці Ватутіна до Одеської площі;
  • 1,8 км від повороту на місто Вишневе до вулиці Трублаїні;
  • 0,7 км ділянки Київ – Іванків – Овруч, що проходить Мінським проспектом від площі Шевченка до перехрестя з автомобільною дорогою Гостомельське шосе – просп. Маршала Рокоссовського.

Цьогоріч планують розробити проект ремонту ділянок Окружної дороги, а 2020 року почати роботи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button