Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: amazon.co.uk

Компанія Amazon винаймає тисячі працівників по всьому світу, щоб прослуховувати голосові команди, які власники аудіоколонок Echo дають віртуальному помічнику Alexa. Про це Bloomberg розповіли семеро з таких працівників.

Принцип роботи Alexa базується на штучному інтелекті. Та насправді віртуальному помічнику допомагають живі люди. Алгоритм передає записані голосові команди в офіси Amazon, там їх транскрибують і аналізують прогалини у здатності штучного інтелекту розпізнавати людську мову.

Двоє співробітників офісу Amazon у Бухаресті розповіли, що команда складається як із постійних, так і з тимчасово найманих працівників. За дев’ятигодинну зміну кожен обробляє близько тисячі аудіозаписів. Офіс розташовано на трьох верхніх поверхах бізнес-центру і не має розпізнавальних знаків, що належить Amazon.

Один співробітник із Бостона розповів, що деякі аудіозаписи були доволі приватними: наприклад, одна жінка співала у ванній і сильно фальшивила, або ж дитина гукала про допомогу. Часом працівники обмінюються файлами, намагаючись розшифрувати нечітко вимовлене слово.

Іноді трапляються бентежні аудіозаписи або ж потенційні свідчення злочину. Двоє співробітників почули таке, що нагадувало зґвалтування. Внутрішні правила вимагають не втручатися, тож єдине, що лишається – обговорювати такі випадки у команді для зняття стресу.

Буває, що працівникам трапляється чути розмови, в яких згадуються імена або банківські дані. У таких випадках вони повинні припинити слухати і позначити аудіофайл міткою «критична інформація».

Ще одна особливість – Alexa може почати запис без натискання користувачем кнопки або вимовляння потрібного слова. Працівники Amazon свідчать, що на день надходить близько 100 таких записів, коли Alexa запустилася випадково.

«Ми аналізуємо лише дрібні зразки голосових команд для того, щоб покращити користувацький досвід. Працівники не мають прямого доступу до інформації, яка допомогла б ідентифікувати людину. Ми використовуємо мультифакторну автентифікацію і шифрування для обмеження доступу», – відповіли виданню в Amazon.

Водночас Bloomberg вважає, що судячи з отриманого з джерел скріншоту, зі зразків аудіозаписів можна дізнатися номер акаунту, серійний номер пристрою, а також не прізвище, але ім’я користувача.

Amazon презентував смарт-колонку Echo у 2014 році. Потім компанія Alphabet випустила аналогічну Google Home, за ними послідувала Apple з колонкою HomePod. Крім них існує безліч китайських компаній, які також виробляють смарт-колонки.

Голосовому помічнику Siri також асистують живі люди. Згідно з офіційною документацією Apple, аудіозаписи не містять прямої інформації про особистість користувача і зберігаються протягом шести місяців. Після цього їх відв’язують від рендомного ідентифікатора. Подібна система і в Google Assistant.

Читайте також: Китайські школярі носять обручі, які контролюють увагу. А двірники – браслети, які змушують «ворушитися»

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button