Зеленський про парковки у Києві: спочатку дайте паркомісця, а потім — штрафуйте
«Ти мені дай парковки, а потім жорстко карай», – заявив кандидат у президенти.
«Ти мені дай парковки, а потім жорстко карай», – заявив кандидат у президенти.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Mercedes-Benz, на якому Володимир Зеленський приїжджав на здачу аналізів. Фото: facebook.com/volodymyr.ariev
Порушників правил паркування можна штрафувати лише після облаштування достатньої кількості парковок у місті, вважає кандидат у президенти Володимир Зеленський.
Про це він розповів у інтерв’ю РБК-Україна, відповідаючи на запитання про заборону російських соціальних мереж.
«Моя думка: я її називаю “парковки у Києві”. У мене колись забирали машину, а зараз штрафують. Не там припаркувався, наприклад, – оштрафували. Ти мені дай парковки, а потім жорстко карай, коли я не виконую закон», – заявив Зеленський.
Зазначимо, що збільшення кількості паркувальних місць у великих містах супроводжує індукований попит на транспортні послуги. Розширення вулиць, будівництво нових розв’язок та збільшення місць для паркування робить користування приватним транспортом привабливішим, і відповідно, збільшує кількість автомобілів.
Ефект від індукованого попиту, особливо у довгостроковій перспективі, зазвичай є протилежним до того, якого намагались досягти містопланувальники. Наприклад, розширення доріг для збільшення їхньої пропускної здатності зрештою призводить до зменшення пропускної здатності, оскільки заохочує все більше водіїв користуватися кращою дорогою. Так само збільшення кількості паркомісць призводить до більшого їх дефіциту.
У більшості країн Європи для контролю за паркуванням і обмеження кількості автомобілів застосовують тарифну політику, яка найчастіше полягає у збільшенні вартості паркування, щоближче парковка розташована до центру міста. Також запроваджують платний в’їзд у центр міста.
Нагадаємо, у Київтранспарксервісі стверджують, що центральна частина міста переповнена автомобілями, а паркінги напівпорожні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті