Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Mercedes-Benz, на якому Володимир Зеленський приїжджав на здачу аналізів. Фото: facebook.com/volodymyr.ariev

Порушників правил паркування можна штрафувати лише після облаштування достатньої кількості парковок у місті, вважає кандидат у президенти Володимир Зеленський.

Про це він розповів у інтерв’ю РБК-Україна, відповідаючи на запитання про заборону російських соціальних мереж.

«Моя думка: я її називаю “парковки у Києві”. У мене колись забирали машину, а зараз штрафують. Не там припаркувався, наприклад, – оштрафували. Ти мені дай парковки, а потім жорстко карай, коли я не виконую закон», – заявив Зеленський.

Зазначимо, що збільшення кількості паркувальних місць у великих містах супроводжує індукований попит на транспортні послуги. Розширення вулиць, будівництво нових розв’язок та збільшення місць для паркування робить користування приватним транспортом привабливішим, і відповідно, збільшує кількість автомобілів.

Ефект від індукованого попиту, особливо у довгостроковій перспективі, зазвичай є протилежним до того, якого намагались досягти містопланувальники. Наприклад, розширення доріг для збільшення їхньої пропускної здатності зрештою призводить до зменшення пропускної здатності, оскільки заохочує все більше водіїв користуватися кращою дорогою. Так само збільшення кількості паркомісць призводить до більшого їх дефіциту.

У більшості країн Європи для контролю за паркуванням і обмеження кількості автомобілів застосовують тарифну політику, яка найчастіше полягає у збільшенні вартості паркування, щоближче парковка розташована до центру міста. Також запроваджують платний в’їзд у центр міста.

Нагадаємо, у Київтранспарксервісі стверджують, що центральна частина міста переповнена автомобілями, а паркінги напівпорожні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button