Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kirill Mazur / facebook

З 29 квітня Рибальський міст перекрито на демонтаж. Про це киянин Кирило Мазур дізнався від охоронця території.

«Проїзд закриють і почнуть розбирати, щоб дати місце новому мосту на Троєщину», – пише Кирило.

Також нещодавно заборонили проїзд транспортних засобів під мостом, прибрали на перехресті світлофор.

Зведений у 1963 перший в світі вантовий міст із залізобетонною балкою жорсткості визнано аварійним у 2009 році. Рибальський міст мали демонтувати, а на його місці звести споруду, що виводитиме на Подільсько-Воскресенський міст. Вартість демонтажу тоді оцінювали в 50 мільйонів гривень, також почали встановлення опор для нового моста та демонтаж старого з боку Рибальського півострова. Розробку демонтажної документації тоді виграло ВАТ «Союзтранспроект». Крім демонтажу споруди передбачалася, зокрема, рекультивація земель та благоустрій з озелененням.

Кілька років тому петиції про збереження моста вдалося набрати необхідну кількість підписантів для розгляду в КМДА. Автори зазначали, що Рибальський шляхопровід є цінною пам’яткою 1960-х років.

«Рибальський міст є нерухомим об’єктом культурної спадщини, має архітектурну, історичну, наукову, мистецьку цінність та потребує збереження своєї автентичності через механізм ремонту, консервації, музеєфікації».

Фото: Kirill Mazur / facebook

Згідно з інформацією біля моста, на місці Рибальського зводитимуть новий мостовий перехід через Дніпро. Генеральний план розробляло ТОВ «Форма», генеральним підрядником зазначено ТОВ «Еко-Буд-Трейд».

Як повідомляли «Наші гроші», тендер з добудування Подільського мостовогу переходу, до якого входить і Рибальський міст, Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва навмисне провела в обхід системи публівчних закупівель Prozzoro. Це унеможливило публікацію у відкритий доступ угод Дирекції та генпідрядника. Кияни, зокрема, не зможуть порівняти ціни будівельних матеріалів з ринковими.

Закритий Рибальський міст потрапив у перелік улюблених місць місцевих жителів. За даними дослідження Агентів змін, унікальні види на індустріальну зону Подолу та Дніпро приваблюють киян і туристів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button