Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kirill Mazur / facebook

З 29 квітня Рибальський міст перекрито на демонтаж. Про це киянин Кирило Мазур дізнався від охоронця території.

«Проїзд закриють і почнуть розбирати, щоб дати місце новому мосту на Троєщину», – пише Кирило.

Також нещодавно заборонили проїзд транспортних засобів під мостом, прибрали на перехресті світлофор.

Зведений у 1963 перший в світі вантовий міст із залізобетонною балкою жорсткості визнано аварійним у 2009 році. Рибальський міст мали демонтувати, а на його місці звести споруду, що виводитиме на Подільсько-Воскресенський міст. Вартість демонтажу тоді оцінювали в 50 мільйонів гривень, також почали встановлення опор для нового моста та демонтаж старого з боку Рибальського півострова. Розробку демонтажної документації тоді виграло ВАТ «Союзтранспроект». Крім демонтажу споруди передбачалася, зокрема, рекультивація земель та благоустрій з озелененням.

Кілька років тому петиції про збереження моста вдалося набрати необхідну кількість підписантів для розгляду в КМДА. Автори зазначали, що Рибальський шляхопровід є цінною пам’яткою 1960-х років.

«Рибальський міст є нерухомим об’єктом культурної спадщини, має архітектурну, історичну, наукову, мистецьку цінність та потребує збереження своєї автентичності через механізм ремонту, консервації, музеєфікації».

Фото: Kirill Mazur / facebook

Згідно з інформацією біля моста, на місці Рибальського зводитимуть новий мостовий перехід через Дніпро. Генеральний план розробляло ТОВ «Форма», генеральним підрядником зазначено ТОВ «Еко-Буд-Трейд».

Як повідомляли «Наші гроші», тендер з добудування Подільського мостовогу переходу, до якого входить і Рибальський міст, Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва навмисне провела в обхід системи публівчних закупівель Prozzoro. Це унеможливило публікацію у відкритий доступ угод Дирекції та генпідрядника. Кияни, зокрема, не зможуть порівняти ціни будівельних матеріалів з ринковими.

Закритий Рибальський міст потрапив у перелік улюблених місць місцевих жителів. За даними дослідження Агентів змін, унікальні види на індустріальну зону Подолу та Дніпро приваблюють киян і туристів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button