Рибальським мостом на Подолі більше не можна ходити. Його закрили на демонтаж
Раніше кияни сюди ходили за унікальними видами на індустріальну зону Подолу та Дніпро.
Раніше кияни сюди ходили за унікальними видами на індустріальну зону Подолу та Дніпро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 29 квітня Рибальський міст перекрито на демонтаж. Про це киянин Кирило Мазур дізнався від охоронця території.
«Проїзд закриють і почнуть розбирати, щоб дати місце новому мосту на Троєщину», – пише Кирило.
Також нещодавно заборонили проїзд транспортних засобів під мостом, прибрали на перехресті світлофор.
Зведений у 1963 перший в світі вантовий міст із залізобетонною балкою жорсткості визнано аварійним у 2009 році. Рибальський міст мали демонтувати, а на його місці звести споруду, що виводитиме на Подільсько-Воскресенський міст. Вартість демонтажу тоді оцінювали в 50 мільйонів гривень, також почали встановлення опор для нового моста та демонтаж старого з боку Рибальського півострова. Розробку демонтажної документації тоді виграло ВАТ «Союзтранспроект». Крім демонтажу споруди передбачалася, зокрема, рекультивація земель та благоустрій з озелененням.
Кілька років тому петиції про збереження моста вдалося набрати необхідну кількість підписантів для розгляду в КМДА. Автори зазначали, що Рибальський шляхопровід є цінною пам’яткою 1960-х років.
«Рибальський міст є нерухомим об’єктом культурної спадщини, має архітектурну, історичну, наукову, мистецьку цінність та потребує збереження своєї автентичності через механізм ремонту, консервації, музеєфікації».
Згідно з інформацією біля моста, на місці Рибальського зводитимуть новий мостовий перехід через Дніпро. Генеральний план розробляло ТОВ «Форма», генеральним підрядником зазначено ТОВ «Еко-Буд-Трейд».
Як повідомляли «Наші гроші», тендер з добудування Подільського мостовогу переходу, до якого входить і Рибальський міст, Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва навмисне провела в обхід системи публівчних закупівель Prozzoro. Це унеможливило публікацію у відкритий доступ угод Дирекції та генпідрядника. Кияни, зокрема, не зможуть порівняти ціни будівельних матеріалів з ринковими.
Закритий Рибальський міст потрапив у перелік улюблених місць місцевих жителів. За даними дослідження Агентів змін, унікальні види на індустріальну зону Подолу та Дніпро приваблюють киян і туристів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті