В Україні запрацювала послуга зміни оператора зі збереженням номеру
Щоб скористатися послугою, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Щоб скористатися послугою, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З першого травня українські оператори мобільного зв’язку зобов’язані надавати клієнтам послугу повного перенесення номеру телефона включно з кодом. Це передбачає законодавчо затверджений у 2015 році порядок, який зараз набув чинності.
Послуга Mobile Number Portability (MNP) діє у більш ніж 80 країнах. Зазвичай до мобільного номеру прив’язані не лише контакти, але й банківські та дисконтні картки, акаунти у соцмережах, доступи до сайтів і мобільних додатків тощо.
«Номер – це ваша персональна інформація, і ніхто, окрім вас, не має права використовувати її. З появою в Україні MNP ви нарешті зможете забрати у операторів те, що має належати тільки вам», – повідомляється на сайті послуги.
Для того, щоб змінити оператора зі збереженням номеру, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Якщо ні, слід пройти процедуру реєстрації у чинного оператора: або у персональному кабінеті на сайті оператора (це спосіб для клієнтів ПриватБанку, адже заявку потрібно буде завірити електронно-цифровим підписом), або офлайн у будь-якому фірмовому магазині.
Далі потрібно подати заявку на перенесення номеру новому оператору – на його сайті або у фірмовому магазині – та отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесено номер.
Нагадаємо, минулого літа влітку три мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. За цим фактом Антимонопольний комітет порушив справу проти компаній «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті