Секретар Київради: можна збільшити швидкість руху, якщо кількість жертв ДТП не зростає
КМР планує розширити перелік доріг з лімітом швидкості у 80 км/год, але обіцяє проконсультуватися з містянами.
КМР планує розширити перелік доріг з лімітом швидкості у 80 км/год, але обіцяє проконсультуватися з містянами.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26323 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото взяте з акаунту Володимира Прокопіва у Twitter
Секретар Київської міської ради Володимир Прокопів повідомив про плани збільшити кількість вулиць з обмеженням швидкості у 80 кілометрів на годину. Зараз максимальна дозволена швидкість у місті становить 50 км/год. На думку секретаря, для цього достатньо знати, що кількість ДТП на ділянках, де такий ліміт впроваджено, не зростає. Прокопів повідомив про плани в сюжеті телеканалу «Київ».
«Ми звернулися до Нацполіції за аналітикою, чи збільшилась кількість аварій на ділянках зі збільшеною швидкістю. Я прогнозую, що збільшень не фіксували. Тому Київська міська рада буде розширювати перелік доріг, де швидкість буде дозволена у 80 кілометрів на годину», – розповідає секретар КМР. Журналіст передачі Сергій Дойко називає таке рішення логічним.
Нагадаємо, нещодавно Київрада затвердила 17 вулиць, на яких у період з першого квітня по перше листопада можна їздити зі швидкістю у 80 кілометрів на годину.
Нижче наведено перелік вулиць, де дозволено набирати таку швидкість. В дужках зазначено кількість загиблих у ДТП на деяких з цих вулиць у 2017-2018 роках:
На деяких з цих вулиць відбувається фіксація швидкості за допомогою радарів.
Кияни коментують плани Прокопіва під дописом після ефіру:
Однак є ї схвальні відгуки. Зокрема, дехто каже, що давно чекав на таке оновлення, або ж що відповідальність за смертність у ДТП належить здебільшого водіям. Департамент транспортної інфраструктури розробив попередній проект про збільшення швидкості саме після того, які відповідну петицію підтримали понад 10 тисяч киян.
Нагадаємо, представники київської велоспільноти вийшли у березні 2019 року на «лежачий мітинг» після того, як на наземному переході авто збило велосипедиста на одній з вулиць, де дозволили збільшити максимальну швидкість до 80 км/год.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті