Секретар Київради: можна збільшити швидкість руху, якщо кількість жертв ДТП не зростає
КМР планує розширити перелік доріг з лімітом швидкості у 80 км/год, але обіцяє проконсультуватися з містянами.
КМР планує розширити перелік доріг з лімітом швидкості у 80 км/год, але обіцяє проконсультуватися з містянами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Секретар Київської міської ради Володимир Прокопів повідомив про плани збільшити кількість вулиць з обмеженням швидкості у 80 кілометрів на годину. Зараз максимальна дозволена швидкість у місті становить 50 км/год. На думку секретаря, для цього достатньо знати, що кількість ДТП на ділянках, де такий ліміт впроваджено, не зростає. Прокопів повідомив про плани в сюжеті телеканалу «Київ».
«Ми звернулися до Нацполіції за аналітикою, чи збільшилась кількість аварій на ділянках зі збільшеною швидкістю. Я прогнозую, що збільшень не фіксували. Тому Київська міська рада буде розширювати перелік доріг, де швидкість буде дозволена у 80 кілометрів на годину», – розповідає секретар КМР. Журналіст передачі Сергій Дойко називає таке рішення логічним.
Нагадаємо, нещодавно Київрада затвердила 17 вулиць, на яких у період з першого квітня по перше листопада можна їздити зі швидкістю у 80 кілометрів на годину.
Нижче наведено перелік вулиць, де дозволено набирати таку швидкість. В дужках зазначено кількість загиблих у ДТП на деяких з цих вулиць у 2017-2018 роках:
На деяких з цих вулиць відбувається фіксація швидкості за допомогою радарів.
Кияни коментують плани Прокопіва під дописом після ефіру:
Однак є ї схвальні відгуки. Зокрема, дехто каже, що давно чекав на таке оновлення, або ж що відповідальність за смертність у ДТП належить здебільшого водіям. Департамент транспортної інфраструктури розробив попередній проект про збільшення швидкості саме після того, які відповідну петицію підтримали понад 10 тисяч киян.
Нагадаємо, представники київської велоспільноти вийшли у березні 2019 року на «лежачий мітинг» після того, як на наземному переході авто збило велосипедиста на одній з вулиць, де дозволили збільшити максимальну швидкість до 80 км/год.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті