Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото взяте з акаунту Володимира Прокопіва у Twitter

Секретар Київської міської ради Володимир Прокопів повідомив про плани збільшити кількість вулиць з обмеженням швидкості у 80 кілометрів на годину. Зараз максимальна дозволена швидкість у місті становить 50 км/год. На думку секретаря, для цього достатньо знати, що кількість ДТП на ділянках, де такий ліміт впроваджено, не зростає. Прокопів повідомив про плани в сюжеті телеканалу «Київ».

«Ми звернулися до Нацполіції за аналітикою, чи збільшилась кількість аварій на ділянках зі збільшеною швидкістю. Я прогнозую, що збільшень не фіксували. Тому Київська міська рада буде розширювати перелік доріг, де швидкість буде дозволена у 80 кілометрів на годину», – розповідає секретар КМР. Журналіст передачі Сергій Дойко називає таке рішення логічним.

Нагадаємо, нещодавно Київрада затвердила 17 вулиць, на яких у період з першого квітня по перше листопада можна їздити зі швидкістю у 80 кілометрів на годину.

Нижче наведено перелік вулиць, де дозволено набирати таку швидкість. В дужках зазначено кількість загиблих у ДТП на деяких з цих вулиць у 2017-2018 роках:

  • проспект М.Бажана (8);
  • проспект. Перемоги (12);
  • Велика Кільцева дорога;
  • проспект С. Бандери;
  • Столичне шосе (17);
  • Набережне шосе (6);
  • Наддніпрянське шосе;
  • проспект Генерала Ватутіна (13);
  • автодорога Р-69;
  • вулиця Набережно-Рибальська;
  • проспект Соборності (4);
  • бульвар Перова;
  • вулиця О. Теліги;
  • вулиця Міська;
  • Кільцева дорога (20);
  • вулиця Саперно-Слобідська(4);
  • проспект Броварський (8).

На деяких з цих вулиць відбувається фіксація швидкості за допомогою радарів.

Кияни коментують плани Прокопіва під дописом після ефіру:

  • «Навіть якщо кількість смертей не збільшилася, а залишилася такою самою, як минулого року – це все одно погано. Швидкість треба зменшувати».
  • «Збільшення швидкості – збільшення смертей. Навіщо ви це робите? Думаєте Вас особисто не торкнеться?»
  • «Жива громадськість проти. Мертвій байдуже. І яку статистику ви хочете? Аварій та смертей? Треба не вивчати, як вона збільшилася, а вживати заходів щоб аварій не було зовсім».

Однак є ї схвальні відгуки. Зокрема, дехто каже, що давно чекав на таке оновлення, або ж що відповідальність за смертність у ДТП належить здебільшого водіям. Департамент транспортної інфраструктури розробив попередній проект про збільшення швидкості саме після того, які відповідну петицію підтримали понад 10 тисяч киян.

Нагадаємо, представники київської велоспільноти вийшли у березні 2019 року на «лежачий мітинг» після того, як на наземному переході авто збило велосипедиста на одній з вулиць, де дозволили збільшити максимальну швидкість до 80 км/год.

Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button