Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото взяте з акаунту Володимира Прокопіва у Twitter

Секретар Київської міської ради Володимир Прокопів повідомив про плани збільшити кількість вулиць з обмеженням швидкості у 80 кілометрів на годину. Зараз максимальна дозволена швидкість у місті становить 50 км/год. На думку секретаря, для цього достатньо знати, що кількість ДТП на ділянках, де такий ліміт впроваджено, не зростає. Прокопів повідомив про плани в сюжеті телеканалу «Київ».

«Ми звернулися до Нацполіції за аналітикою, чи збільшилась кількість аварій на ділянках зі збільшеною швидкістю. Я прогнозую, що збільшень не фіксували. Тому Київська міська рада буде розширювати перелік доріг, де швидкість буде дозволена у 80 кілометрів на годину», – розповідає секретар КМР. Журналіст передачі Сергій Дойко називає таке рішення логічним.

Нагадаємо, нещодавно Київрада затвердила 17 вулиць, на яких у період з першого квітня по перше листопада можна їздити зі швидкістю у 80 кілометрів на годину.

Нижче наведено перелік вулиць, де дозволено набирати таку швидкість. В дужках зазначено кількість загиблих у ДТП на деяких з цих вулиць у 2017-2018 роках:

  • проспект М.Бажана (8);
  • проспект. Перемоги (12);
  • Велика Кільцева дорога;
  • проспект С. Бандери;
  • Столичне шосе (17);
  • Набережне шосе (6);
  • Наддніпрянське шосе;
  • проспект Генерала Ватутіна (13);
  • автодорога Р-69;
  • вулиця Набережно-Рибальська;
  • проспект Соборності (4);
  • бульвар Перова;
  • вулиця О. Теліги;
  • вулиця Міська;
  • Кільцева дорога (20);
  • вулиця Саперно-Слобідська(4);
  • проспект Броварський (8).

На деяких з цих вулиць відбувається фіксація швидкості за допомогою радарів.

Кияни коментують плани Прокопіва під дописом після ефіру:

  • «Навіть якщо кількість смертей не збільшилася, а залишилася такою самою, як минулого року – це все одно погано. Швидкість треба зменшувати».
  • «Збільшення швидкості – збільшення смертей. Навіщо ви це робите? Думаєте Вас особисто не торкнеться?»
  • «Жива громадськість проти. Мертвій байдуже. І яку статистику ви хочете? Аварій та смертей? Треба не вивчати, як вона збільшилася, а вживати заходів щоб аварій не було зовсім».

Однак є ї схвальні відгуки. Зокрема, дехто каже, що давно чекав на таке оновлення, або ж що відповідальність за смертність у ДТП належить здебільшого водіям. Департамент транспортної інфраструктури розробив попередній проект про збільшення швидкості саме після того, які відповідну петицію підтримали понад 10 тисяч киян.

Нагадаємо, представники київської велоспільноти вийшли у березні 2019 року на «лежачий мітинг» після того, як на наземному переході авто збило велосипедиста на одній з вулиць, де дозволили збільшити максимальну швидкість до 80 км/год.

Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button