Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23596 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Будівля ЦНТІ у Черкасах. Фото: chmr.gov.ua

Команда дизайнерів і архітекторів проекту «Вивіска lab» розробила дизайн-код фасадів міста Черкаси – збірник правил розміщення вивісок, який затвердили у міській раді.

У березні рекламу зняли з історичної будівлі ЦНТІ (державного центру науки), на фото вгорі.

Зараз міськрада погодила концепцію зміни вивісок на модерністській багатоповерхівці на вулиці Смілянській, де розташовано Головне управління Пенсійного фонду.

Будівля Головного управління Пенсійного фонду. Зображення: Вивіска lab

«Вивіска lab» повідомляє, що їхнім дизайнерам вже надійшло кілька замовлень від власників бізнесів на розробку вивісок відповідно до нових правил.

Втім, з огляду Google Maps можна побачити, що вивіски на самій будівлі – не єдина проблема цього модерністського хмарочосу. Простір навколо також захаращено рекламними конструкціями.

Google Maps

Дизайн-код Черкас передбачає такі основні правила розміщення вивісок і реклами:

  • Усі написи мають бути об’ємними і лише білого кольору;
  • Можна розміщувати букви на підкладці кольору фасаду;
  • На вивісці не має бути ніякої зайвої інформації (телефонів, адреси, послуг тощо);
  • Не можна заклеювати вікна та вітрини оракалом, чи будь-яким іншим матеріалом.

Дизайн-код фасадів Черкас можна завантажити за посиланням. У презентації дизайнери наводять ще такі приклади черкаських будівель, які постраждали від надмірної реклами:

Читайте також: Як у містах з’явились вивіски і як їх зробити охайними в Києві?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button