Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: Kyiv Pass

Карлес із Барселони поскаржився на форумі путівника Lonely Planet на київську туристичну картку Kyiv Pass, якою не зміг скористатися під час візиту до столиці України.

Каталонський турист прибув до Києва 24 травня і придбав в аеропорту 48-годинну картку Kyiv Pass, сплативши за неї 25 євро.

За словами Карлеса, картка мала забезпечити доступ до низки музеїв, п’ять поїздок громадським транспортом та поїздку на екскурсійному автобусі. Перевірити, які можливості надає Kyiv Pass не можна, оскільки сайт kyivpass.com наразі не працює.

Турист пише, що його з карткою не пропустили ні в метро, ні до екскурсійного автобусу, ні до Софійського собору. Карлес зміг потрапити лише до Музею історії України у Другій світовій війні.

Водночас він зазначив, що йому сподобався Київ і люди, які живуть у місті.

Сьогодні, 30 травня, Карлес написав новий пост, в якому повідомив, що з ним зв’язалися з Управління туризму КМДА, вибачилися і пояснили, що картку йому продали помилково. Йому також виплатили компенсацію. Натомість Карлес видалив попередній пост на Lonely Planet.

В Управлінні туризму КМДА «Хмарочосу» сказали, що картки місяць як не мали продаватися. Неробочу картку помилково продав новий співробітник однієї крамничок аеропорту «Бориспіль». В КМДА також наголосили, що Kyiv Pass є комерційним проектом, в якому місто виступає лише як інформаційний партнер.

Тим часом менеджери Kyiv Pass повідомили, що проект перебуває на реорганізації.

«Ми переходимо на транспортний е-квиток і перевіряємо всіх партнерів. Точної дати немає, але з липня картка знову почне повноцінно працювати. Гроші за всі картки старого зразка, які туристи випадково купляли в офісах наших парнтерів, ми повертаємо», – заявили вони.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button