Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pexels

Компанія Vodafone на прохання Liga.Tech розповіла про те, як мобільні оператори складають портрети клієнтів за їхніми цифровими слідами та заробляють на цьому.

Дані мобільних операторів про захворювання клієнта та регулярність його візитів до лікаря використовують страхові компанії, щоб запропонувати медичне страхування. Оператори також можуть визначати поширення епідемій, аналізуючи ріст кількості та географію відвідувань медичних установ.

Дані про переміщення дозволять визначити спосіб життя абонента – куди і як часто він подорожує, яким чином дістається до офісу та наскільки активно відвідує торговельні центри, кінотеатри тощо.

На основі профілю людини маркетологи можуть пропонувати персоналізовані рекламні кампанії. Наприклад, нескладно визначити, що ви є власником кішки або собаки, відповідно, вам пропонуватимуть товари для тварин. Якщо у вас є автомобіль, маркетологи зроблять висновок про рівень ваших доходів.

Vodafone відстежує пошукові запити й відразу показує таргетовану рекламу. А якщо ви несподівано припините користуватися гаджетом, компанія зробить висновок, що він зламався або втрачений, і пропонуватиме рекламу з пропозицією придбати новий.

Мобільні оператори також надають банкам послугу кредитного скорингу – оцінки кредитоспроможності клієнта. Таку ж послугу можуть надати й самому клієнтові – розробити прогноз, чи є шанси отримати позику в тому чи іншому банку.

Оператори мобільного зв’язку також розробляють для HR-менеджерів моделі відпливу кадрів – аналізують, хто зі співробітників може залишити компанію найближчим часом. За допомогою таких же моделей вони прогнозують, чи є ризик втратити власного абонента.

Читайте також про те, як українські оператори мобільного зв’язку дозволяють підписку на платні сторонні послуги, такі як прогноз погоди, ігри чи гороскоп, про які клієнт не здогадується.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button