Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Тому прем’єр-міністр Франції Едуард Філіпп оголосив про заборону знищення непроданих або повернутих споживчих товарів. «Це надмірне споживання шокує. Це неприйнятно для здорового глузду. Це скандал!» – сказав прем’єр міністр Франції під час запуску ініціативи в магазині знижок у Парижі.

Проблема перевиробництва є невід’ємною частиною капіталістичної системи. У Франції запропонували її часткове вирішення. Суть ініціативи: повернуті або нерозпродані товари віддавати на переробку або повторне використання, а не знищувати їх.

Едуард Філіпп повідомив, що дана заборона вступить у дію протягом 4-ох років. Під ініціативу підпадають непродовольчі товари, такі як одяг, електротехнічні вироби, засоби гігієни та косметика.

Безпосередньо, це вплине на дорогі бренди та Amazon. Раніше, у телевізійному документальному фільмі про компанію Amazon було продемонстровано контейнери для непроданих або повернутих товарів на складі онлайн-магазину, які потім мають піддаватися знищенню. Також британський бренд Burberry спричинив багато невдоволення, визнавши, що він спалює непроданий одяг, аксесуари та парфуми вартістю 28,6 млн фунтів стерлінгів у 2017 році, щоб запобігти їх дешевшому продажу і тримати ціни на свої товари високими. Метою було зберегти ексклюзивність і розкішний імідж бренду. Така практика – не унікальна для товарів категорії «люкс».

Ініціативу планують включити до спеціального законопроекту. Його планують прийняти протягом 2021-2023 років.  

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button