У Франції на законодавчому рівні заборонять викидати нерозпродані речі
Щороку у Франції викидається більше ніж на €650 млн нерозпроданих нових товарів.
Щороку у Франції викидається більше ніж на €650 млн нерозпроданих нових товарів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Тому прем’єр-міністр Франції Едуард Філіпп оголосив про заборону знищення непроданих або повернутих споживчих товарів. «Це надмірне споживання шокує. Це неприйнятно для здорового глузду. Це скандал!» – сказав прем’єр міністр Франції під час запуску ініціативи в магазині знижок у Парижі.
Проблема перевиробництва є невід’ємною частиною капіталістичної системи. У Франції запропонували її часткове вирішення. Суть ініціативи: повернуті або нерозпродані товари віддавати на переробку або повторне використання, а не знищувати їх.
Едуард Філіпп повідомив, що дана заборона вступить у дію протягом 4-ох років. Під ініціативу підпадають непродовольчі товари, такі як одяг, електротехнічні вироби, засоби гігієни та косметика.
Безпосередньо, це вплине на дорогі бренди та Amazon. Раніше, у телевізійному документальному фільмі про компанію Amazon було продемонстровано контейнери для непроданих або повернутих товарів на складі онлайн-магазину, які потім мають піддаватися знищенню. Також британський бренд Burberry спричинив багато невдоволення, визнавши, що він спалює непроданий одяг, аксесуари та парфуми вартістю 28,6 млн фунтів стерлінгів у 2017 році, щоб запобігти їх дешевшому продажу і тримати ціни на свої товари високими. Метою було зберегти ексклюзивність і розкішний імідж бренду. Така практика – не унікальна для товарів категорії «люкс».
Ініціативу планують включити до спеціального законопроекту. Його планують прийняти протягом 2021-2023 років.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті